سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: دوست ندارم مدام تیم عوض کنم/ حضور کمالوند در تمدید قراردادم تاثیر داشت

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: چند پیشنهاد از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشتم، اما دوست نداشتم مدام تیمم را عوض کنم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر نوزدهم، تیم فوتبال پارس جنوبی جم فراز کمالوند را به عنوان سرمربی تیمش معرفی کرد و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی لیست بازیکنان خود را به جذب بازیکنان لیگ یکی و البته چند بازیکن لیگ برتری اختصاص داد.

از طرفی از بین اکثر بازیکنان فصل گذشته این تیم، محمد نوری کاپیتان باسابقه پارس جنوبی روز گذشته قراردادش را با این تیم تمدید کرد و در این باره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خوشحالم که یک سال دیگر قراردادم را با پارس جنوبی جم تمدید کردم و در خدمت این تیم هستم.

نوری درباره پیشنهاد‌هایی که از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشته است، تصریح کرد: از هیچ تیمی اسم نمی‌آورم، اما ۲، ۳ پیشنهاد دیگر نیز از دیگر تیم‌ها داشتم، اما علاقه‌ای به تغییر تیم دادن ندارم و در همان تیمی که هستم، دوست دارم فوتبالم را ادامه بدهم که البته حضور فراز کمالوند در تمدید قراردادم تاثیر داشت و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

او درمورد همکاری با فراز کمالوند نیز خاطر نشان کرد: او جز مربیان خوب فوتبال ایران است که هم جوان است و هم با تجربه و سبک فوتبال من به سیستم تیم‌هایی که او تا به حال با آن فوتبال بازی کرده است، می‌خورد و می‌توانم به این تیم کمک کنم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص اینکه اغلب بازیکنان سال گذشته این تیم در فصل نقل و انتقالات جدا شدند، تاکید کرد: برای بستن یک تیم طرز تفکر مربی آن تیم را باید در نظر گرفت و کمالوند هم نسبت به تفکرات خودش یارگیری کرده است و امیدوارم که در ادامه فصل موفق باشیم.


بیشتر بخوانید:

پارس جنوبی پیشتاز در جذب بازیکنان لیگ یکی

اسدی: شاگردان کمالوند هیچگاه اعتصاب نمی‌کنند/ نمی‌توانیم سراغ جذب بازیکنان تاپ برویم

تکذیب قهر کمالوند از تیم فوتبال پارس جنوبی


انتهای پیام/

اظهارات محمد نوری درباره تمدید قراردادش با پارس جنوبی جم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.