سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ۳۲ شهید ترور استان کرمانشاه

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری یادواره ۳۲ شهید ترور استان همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،عباس سروری با بیان اینکه ۶ الی ۱۲ تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی نامگذاری شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در این هفته در قالب افشای حقوق بشر آمریکایی، سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا مبنی بر فشار، تهدید، ظلم، ترور، مداخله نظامی و استعار و استثمار ملت‌ها و کشور‌ها را به مردم معرفی و بازخوانی کنیم.

وی افزود: در همین رابطه یادواره ۳۲ شهید ترور استان با هدف شناخت و معرفی چهره جنایتکار آمریکا به مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  کرمانشاه گفت: این مراسم روز سه شنبه (۱۱ تیرماه) ساعت ۱۰ صبح در حسینیه امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله علما، نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

کشور ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد که ۳۳ شهید آن از جمله شهیدان آیت الله اشرفی اصفهانی و آیت الله بهاء الدین عراقی در کرمانشاه به درجه شهادت نائل آمده اند.

انتهای  پیام/ز

 

کشور ایران ۱۷ هزار شهید ترور دارد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.