سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 تشریح برنامه‌های دهه کرامت واحد بهداشت

دبیر کانون سلامت نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۲۷ پزشک و ۳۵ پیراپزشک با نمایندگی این آستان همکاری دارند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،برنامه‌های دهه کرامت واحد بهداشت، سلامت و تقسیم وظایف خدمیاران را از «۱۳ لغایت ۲۳ تیرماه» پیش از ظهر امروز به خادمیاران آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه طی مراسمی ابلاغ شد.

دبیر کانون سلامت نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ابتدای روز ۱۳ تیرماه مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) به مدت ۱۰ روز در پارک شرقی کرمانشاه ارائه خدمات درمانی شامل ویزیت رایگان و انجام تست فشار خون برای همشهریان خواهیم داشت.

محسن منتظری در تشریح برنامه‌های حوزه سلامت، افزود: ۲ اردوی جهادی در این ایام در اورامانات و سرفیروز‌آباد با پنج پزشک و ۱۵ نفر کادر خدمات‌رسانی برگزار می‌شود، تجلیل از پزشکان بخش سلامت در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، برپایی خیمه ویزیت سلامت در مورخه ۲۱ تیرماه در میدان طاق‌بستان از ۸ صبح تا ۱۱ ظهر و تجلیل از خادمیاران در بیت امام جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی از جذب خادمیار افتخاری در بین پزشکان سطح شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲۲ پزشک مرد، ۵ پزشک زن، ۳۵ پیراپزشک مرد و ۱۰ پیراپزشک زن و تعدادی هم به عنوان همکار که فعلا پرونده خادمیاری ندارند با ما همکاری دارند.

منتظری گفت: هماهنگ شده با تعدادی از پزشکان در روز میلاد امام رضا (ع) ویزیت رایگان داشته باشند؛ و در این روز سه بیمارستان برای خدمات خادمان زیر سایه خورشید اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای  پیام /ز

 

جذب خادمیار افتخاری در بین پزشکان سطح شهر کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.