سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوپرا مانیوم: تبادل اطلاعات و انتقال تجربه مهمترین تکلیف و وظیفه مربیان است

مدرس سنگاپوری دوره مربیگری حرفه‌ای فوتبال گفت: با تبادل اطلاعات می‌توانید زمینه ساز رشد در بحث مربیگری در فوتبال کشورتان باشید.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، وینسته سوپرا مانیوم از سنگاپورکه مدرسی دوره مربیگری حرفه ای را بر عهده دارد گفت: از اینکه در ایران حضور دارم بسیار خوشحالم. این اولین ملاقات من در ایران بود و یک فرصت خوبی بود که دوستان زیادی پیدا کنم. باعث افتخارم بود و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم بخاطر اینکه در این دوره باشم.

وی ادامه داد: زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابتدای کار آموزش بود، مرتضی محصص به عنوان ارشد بحث آموزشی در دوره های مختلف حضور داشت و تدریس می کرد و در واقع آسیا تحت راهنمایی محصص دوره های خود را برگزار کرد.
مدرس سنگاپوری دوره مربیگری حرفه ای فوتبال در ادامه بیان کرد: اینکه چه چیزی از این دوره بیرون می برید بسیار مهم است. باید تبادل اطلاعات کنید و دانش خود را به بازیکنان انتقال دهید. در واقع تبادل اطلاعات و انتقال تجربه مهمترین تکلیف و وظیفه شماست. برایتان در وظیفه ای که دارید آرزوی موفقیت دارم.


بیشتر بخوانید:

ماجدی: بدون مدرک حرفه‌ای آسیا مربی‌ای نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.