سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نعیم قاسم: اگر بخواهیم بزرگترین دروغگوی جهان را در گینس ثبت کنیم، آن آمریکاست

معاون دبیرکل حزب‌الله ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا، ثبات امنیتی در لبنان را مدیون پیروزی‌های ارتش، مردم و مقاومت اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: ثبات امنیتی در لبنان که طی چند سال اخیر شاهد استمرار آن بوده‌ایم مدیون ثبات سیاسی است و این ثبات مدیون پیروزی‌های سه گانه ارتش، مردم و مقاومت در کشور است که توانست دشمن صهیونیست را در سال ۲۰۰۰ از جنوب طرد و در سال ۲۰۰۶ شکست سنگینی را بر آن متحمل کند.

وی گفت: با وجود کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی و تکفیری‌هایی که دست پرورده آمریکا هستند، لبنان توانست با اراده‌ای قوی ثبات امنیتی و سیاسی خود را حفظ کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: کاملا آشکار است که آمریکا غیر قابل اعتماد است و دولت آن هیچ اعتباری ندارد و به رژیم صهیونیستی گرایش دارد و اگر بخواهیم بزرگترین دروغگوی جهان را در گینس ثبت کنیم آن آمریکاست. بزرگترین مجرم جهان آمریکاست. فریبکارترین آمریکاست. آمریکا علت تمامی بحران‌های منطقه است و نباید اجازه دهیم در سیاست منطقه ما وارد شود و باید بدانیم که این کشور برای انجام هرکاری مختار نیست و مقاومت در منطقه هشیار و بیدار است و آماده است پروژه‌های آمریکایی را همانند قبل به شکست بکشاند.

وی درباره معامله قرن گفت: این معامله تصمیمی برای سلب اراضی فلسطین و قانونی کردن اشغال صهیونیست‌هاست و کاملا مردود و محکوم است و با وجود مردم مقاوم و مجاهد فلسطین هیچ جایگاهی ندارد. در روز‌ها و سال‌های آینده پیروزی‌های حقیقی به نفع فلسطین و بازگشت فلسطینیان را خواهیم دید.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به برگزاری کنفرانس بحرین گفت: بخش اقتصادی این نشست جدای از اندیشه‌ها و نتایج آن شکست خورده است و حتی با هزاران میلیارد و بیشتر هم نمی‌توان فلسطین را فروخت و نمی‌تواند این کنفرانس گامی در مسیر فروش فلسطین باشد چرا که از اولین لحظه شکست خورده بود.

وی درباره پروژه اسکان دائمی و بومی سازی حضور فلسطینی‌ها در لبنان گفت: این پروژه از زمان پیروزی‌های ارتش، مردم و مقاومت در جنوب و شرق لبنان بر صهیونیست‌ها منتفی شده است و این پروژه هیچ جایگاهی در لبنان ندارد و همه با آن مخالف هستند و هیچ حمایت یا راه حلی درباره این کار را نمی‌پذیریم چرا که هیچ جایگزینی برای بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.