سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اعضای شورای حل اختلاف باوی با رئیس دادگستری و دادستان

رئیس مجتمع و اعضاء شورای حل اختلاف باوی با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، رئیس مجتمع و اعضاء شورای حل اختلاف باوی با نورآبادی، رئیس دادگستری و حیدارخواه، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نور آبادی، رئیس دادگستری باوی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضاء خدوم شورای حل اختلاف این شهرستان گفت: اعضاء این شورا باید با توجه به بافت عشایری این منطقه در زمینه ایجاد صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم تلاش و کوشش بیش تری داشته باشند تا فرهنگ صلح و سازش در این بین مردم این شهرستان بیش‌تر نهادینه شود.

در ادامه حیدر خواه، دادستان عمومی و انقلاب باوی بر ارجاع پرونده‌های مهم جهت ایجاد صلح و سازش به شورای حل اختلاف تاکید کرد و افزود: شورای حل اختلاف در حل و فصل پرونده‌های مهم از جمله قتل، نزاع و دیگر موضوعات مهم عملکرد مطلوبی داشته و باید اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان در کاهش ورودی پرونده‌ها به دادسرا و کاهش جمعیت زندانیان همکاری بیشتر با دادسرا داشته باشند.

در این دیدار حجت الاسلام موسوی، رئیس مجتمع شورای حل اختلاف باوی به ارائه گزارش عملکرد فعالیت شورا و همچنین تعدادی از اعضاء به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پیرامون فعالیت‌های شورای حل اختلاف این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/گ

بازدید رییس شورای حل اختلاف خوزستان از شعب باوی

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.