سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت تیم ملی هاکی بانوان از زبان سرمربی

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با اشاره به اینکه همدلی حلقه مفقوده هاکی است گفت: بعد از سال‌ها انزوای هاکی بانوان نگاه به آن تغییر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نیلوفر عبدی سرمربی تیم ملی هاکی بانوان گفت: از ابتدای سال جاری پنج مرحله اردو برگزار کردیم و این آخرین مرحله اردوی آمادگی پیش از اعزام به مسابقات تایلند است.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با اشاره به اینکه ۱۵ بازیکن در این اردو حضور دارند، ادامه داد: ۲۰ تیر ماه به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می‌شویم، در این مسابقات تیم‌ها در قالب دو گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ایران با تیم‌های قزاقستان، ازبکستان، نپال و فیلیپین هم گروه است و باید ۴ بازی انجام و براساس امتیاز به نیمه نهایی و فینال راه پیدا می‌کنیم.

وی درخصوص وضعیت هاکی بانوان تصریح کرد: هاکی سالنی ایران در بخش آقایان قدرتمند و در آسیا موفق عمل کرده‌اند، اما در بخش بانوان در سال‌های گذشته آنطور که باید توجه نشده است ما در طول این سال‌ها تنها دوبار به مسابقات آسیایی اعزام شدیم، اما آقایان بیش از ۱۰ بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند و در تورنمنت جام‌جهانی نیز به رقابت پرداختند.

عبدی بابیان اینکه آخرین اعزام بانوان به ۸ سال قبل بازمی‌گردد، عنوان کرد: تنها رقابتی که بانوان در این ۸ سال شرکت داشتند مسابقات داخلی بصورت رفت، برگشت و فینال بود که متاسفانه سبب شده بازیکنان در یک دوره خاصی آمادگی داشته باشند و وقتی بازی برون مرزی نباشد انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان افزود: نگاه رییس فدراسیون به بانوان کاملا متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته است، توانایی روی سکو رفتن داریم، اما تیم‌های دیگر نیز تمرین کردند و در مسابقات آسیایی و شرق آسیا فعالیت داشته‌اند، امیدوارم این شروع کار باشد و ورزشکاران ما دیده شوند.

وی درخصوص میزبانی مشهد گفت: در کل اردو‌هایی که داشتیم بهترین اردو در مشهد بوده، سالن از نظر کف پوش دچار مشکل است، اما تمام امکانات منظم و به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

عبدی افزود: ما از ابتدا ۵ بازیکن خراسانی دعوت کردیم که چندین سال است در استان‌های دیگر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ نفر به مرحله پایانی اردو راه یافتند.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان در خصوص وضعیت هاکی خراسان رضوی گفت: امیدوارم یک دل باشند و به دور از تنش به کار خود ادامه دهند تا بتوانند موفق عمل کنند و در بخش بانوان پیشرفت کنند.

وی افزود: از ۱۱ استان دعوت داشتیم که در حال حاضر از استان‌های ایلام، مازندران، اصفهان، زنجان، همدان، تبریز، گیلان و خراسان رضوی در اردو حضور دارند، ۱۲ نفر اعزام می‌شوند و در پایان ۲ بازیکن و یک دروازه‌بان خط می‌خورند.

انتهای پیام/

اردوی تیم هاکی بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.