سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوارکاران برتر جنوب آذربایجان شرقی مشخص شدند

مسابقات سوارکاری جنوب آذربایجان شرقی به میزبانی عجب شیر با شناخت سوارکاران برتر رشته کورس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مسابقات سوارکاری به مدت یک روز و با شرکت ۳۰ سوارکار در میدان اسبدوانی عجب شیر در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.

در این مسابقات سوارکارانی از شهر‌های مراغه، گوگان، بناب، آذرشهر، ایلخچی، ممقان، ملکان و عجب شیر با اسب‌های نژاد عرب، دوخون و ترکمن و نژاد کرد با هم به رقابت پرداختند.

در مسابقات بخش اسب‌های عرب، علی فیروزیان مالک اسب با سوارکاری ادریس با اسب «کاترینا» از عجب شیر و رامین درخشان مالک اسب با سوارکاری مجید کریمی با اسب «کاپلان» از گوگان به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش اسب‌های دوخون، یزدان امیدی مالک اسب با سوارکاری مجید کریمی با اسب «سرتاج» از گوگان و فرزاد فائقی مالک اسب با سوارکاری توحید گل افشان با اسب «فیوچرپرنس» از عجب شیر به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

در مسابقات اسب‌های ترکمن، مجید مختاری مالک اسب با سوارکاری ادریس با اسب «شیرجرگلان» از عجب شیر و قربان کامرانی مالک اسب با سوارکاری عارف کامرانی با اسب «دنیز» از عجب شیر مقام اول و دوم را کسب کردند.

در بخش مسابقات اسب‌های کرد، حسن شیرازی مالک اسب با سوارکاری حسن حمیدزاده با اسب «یوزپلنگ» از ممقان و صمد قائمی مالک اسب با سوارکاری امیر حسین قائمی با اسب «آرازخان» از عجب شیر به مقام اول و دوم دست یافتند.

در این مسابقات به نفرات برتر بخش‌های مختلف لوح تقدیر و جوایز نقی اهدا شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات سوارکاری جنوب آذربایجان شرقی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.