سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹؛

کی روش خود را مسئول حذف کلمبیا دانست

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کلمبیا خود را مسئول ناکامی این تیم در رقابت‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی بامداد امروز (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

البته شیلی در طول ۹۰ دقیقه ۲ بار موفق به گلزنی شد، اما هر ۲ گل بعد از بازبینی صحنه‌ها با فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) مردود اعلام شد.

کی روش پس از پایان این بازی ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش خود را مقصر حذف کلمبیا دانست.

سرمربی فعلی کلمبیا و سابق تیم ملی ایران گفت: من تنها کسی هستم که مسئول ناکامی در صعود نکردن تیم هستم، نه هیچکس دیگری، پنالتی راه بسیار سختی برای ترک یک رقابت است، اما من فکر می‌کنم مسابقاتی که ما انجام دادیم نشانه‌های بسیار خوبی از توسعه، بهبود، فشردگی و امنیت بود.

سرمربی ۶۶ ساله پرتغالی افزود: من می‌خواهم به بازیکنان و تیم شیلی تبریک بگویم، اما می‌خواهم بزرگترین تبریکم را به بازیکنان خودمان بگویم، که با تمایل و اعتقاد به تلاش برای برنده شدن در این بازی تلاش کردند و سخت جنگیدند.

کی روش که ماه فوریه هدایت کلمبیا را برعهده گرفته معتقد است تیمش بر بازی مسلط بود، اما بازیکنانش در یک سوم نهایی ضربات را دقیق نمی‌زدند.

او گفت: ما همه بازیکنان هجومی خود را به کار گرفتیم، اما یک بار دیگر شانس از ما روی برگرداند.

رینالدو روئدا، سرمربی کلمبیایی شیلی هم در پایان بازی گفت: این پیروزی تنها یک قدم به سوی یک هدف بزرگتر یعنی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر بود. شیلی با وجود کسب ۲عنوان اخیر کوپا آمه ریکا نتوانست به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یابد.

روئدا درباره مردود شدن ۲ گل تیمش توسط VAR گفت:  تیم‌ها فقط باید به استفاده از آن عادت کنند. این یک واقعیت است، یک حقیقت و خوشبختانه ما به خاطر این شرایط تمرکز خود را از دست ندادیم.


بیشتر بخوانید:

صعود آرژانتین با شکست قهرمان آسیا/ شاگردان کی روش مقتدرانه راهی دور بعد شدند

آغاز ماجراجویی قهرمان آسیا در آمریکای جنوبی/تقابل ستارگان اروگوئه با بی نام و نشان های اکوادور

برزیل ۳ - بولیوی صفر/ سه امتیاز افتتاحیه به حساب شاگردان تیته واریز شد


انتهای پیام/

اظهارات کی روش پس از حذف از کوپا آمه ریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.