سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان بیماران قشر کم برخوردار شهرستان مهاباد

۲۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار مهاباد توسط تیم جهادی پزشکی فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی ویزیت شدند.

بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اکیپ تخصصی پزشکی رهپویان سلامت اعزامی از طرف فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به شهرستان مهاباد جهت پوشش خدمات درمانی و ویزیت بیماران مناطق کم برخوردار اعزام شده است.

وی افزود: اکیپ پزشکی در شهرستان‌های مهاباد و بوکان اقدام به ویزیت و اقدامات درمانی برای بیماران کم برخوردار کرده و خدماتی همچون اندازه گیری تراکم استخوان، ویزیت چشم پزشک و ساخت عینک، دندان پزشکی، پزشک عمومی، قلب و عروق، ارتوپدی، فیزیو تراپی و مامایی برای بیماران به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: اقدامات درمانی خداپسندانه گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم در صورتیکه با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد با توجه به هماهنگی و در اختیار نهادن امکاناتی همچون یونیت‌های دندانپزشکی پر بار‌تر می‌شود.

بهزاد در ادامه گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته با ادارات بهزیستی و کمیته امداد جامعه هدف را برای اکیپ اعزامی از طرف مجلس شورای اسلامی مشخص کرده و حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش خدمات ویزیت و اقدامات درمانی پزشکان گروه جهادی قرار گرفتند.

دکتر حکیمی منش مسئول تیم جهادی پزشکان اعزامی از طرف فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی افزود: تمامی نیرو‌های اکیپ پزشکی از اقسی نقاط ایران و با هدف ارائه خدمات ویزیت و درمان مناطق کم برخوردار کشور به صورت داوطلبانه جمع شده و در حال خدمات رسانی می‌باشد.

وی افزود: این اکیپ بیشتر در مناطق کم برخوردار جنوب و غرب کشور از جمله استان کرمانشاه و نیز برای اولین بار در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی حضور دارند.

انتهای پیام/ن

بیماران قشر کم برخوردار شهرستان مهاباد به صورت رایگان ویزیت شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.