سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر؛

نشست بحرین دوستان و دشمنان فلسطین را معرفی کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نشست بحرین دوستان و دشمنان واقعی ملت فلسطین را به جهانیان شناساند و دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تاراج سرزمین‌های اشغالی فلسطین را افشا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش بودند با پرداخت پول سرزمین‌های فلسطین را به غارت ببرند، اما با روشنگری‌ها و تحریم‌های نشست معامله قرن از سوی مسلمانان و آزادی‌خواهان، این نشست به نتیجه نرسید.

وی بیان کرد: این اقدام مسلمانان و آزادی‌خواهان نشان داد نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به دیدار مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب گفت: ملت ایران مظلوم، ولی مقتدر است و ستم زیادی در طول تاریخ بر این ملت روا داشته شده، اما انقلاب اسلامی آمد و این ظلم‌ها را از بین برد.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: ظالمان جهان همواره در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی به ملت ایران ظلم‌های مختلفی روا داشته‌اند، اما این ملت با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکنون مقتدرانه در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده است.

وی افزود: ملت ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمن به کشور و ارزش‌هایشان تعدی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برضرورت تکریم ارباب رجوع و خوش رفتاری و صبوری دستگاه قضا با مردم و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: قوه قضائیه نماد قانونمداری و عدالت گستری است و همه مردم امیدشان به این قوه است؛ نکند که عملکرد قضات، به علت رفتار عده معدودی زیر سوال رود.

ضرورت توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف کاهش تصادف‌ها و پیشگیری از مرگ و میر‌ها در گذرگاه‌های درون و برون شهری از دیگر بخش‌های سخنان آیت الله صفایی بوشهری بود.

وی به رعایت مصرف بهینه برق نیز اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف برق در استان بوشهر در چند روز اخیر در وضعیت قرمز قرار گرفته و لازم است که مردم برای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی الگوی مصرف را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

نشست معامله قرن دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به تاراج بردن فلسطین را افشا کرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.