سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتظار مردم مبارزه با دانه درشت هاست

امام جمعه ریگان گفت:انتظار مردم از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی ورصد کردن اموال باد آورده برخی از مسولین ومبارزه با مفسدان دانه درشت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در خطبه‌های نماز وحدت افرین جمعه ریگان به روز افشای حقوق بشر امریکایی اشاره کرد وگفت: امام خمینی فرمودند کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در طول حکومتشان بشر را به هلاکت رسانده اند وتمام مستضعفین دنیا را از حقوق اولیه بشر محروم کرده اند.

وی افزود: امریکائی‌ها در ۱۲تیر۶۷یک هواپیمای مسافر بری با ۲۹۰سرنشین را در دریای خلیج فارس هدف قرار دادند وآن روز یک روز فراموش نشدنی بود که قلب ملت ایران جریحه دار شد.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه امروز هم روزی است که با سرنگونی پهباد امریکایی یک شبکه انگلیسی در تویتر به زبان انگلیسی می‌نویسد ایران امریکا را سرجایش نشاند،اظهار کرد: این یعنی عزت، اقتدار وچه ذلتی بالاتر که سپاه پاسداران پیشرفته‌ترین پهباد۲۲۰میلیون دلاری امریکا را به آهن قراضه ای تبدیل کرد.

رنجبر ماهانی بیان داشت: برخی در کشور به دنبال تغییر ذائقه وباور مقاومت وایستادگی هستند وترس ورعب در دل ملت ایجاد می‌کنند .

وی عنوان کرد: دیوانه‌تر از ترامپ کسانی هستند که می‌گویند اگر امریکا به ایران حمله کند حتی یک تیر چراغ برق سالم باقی نمی‌ماند ،به این‌ها عرض می‌کنیم بزدل‌ها خطر شما‌ها به مراتب از ترامپ بالاتر است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد :جمهوری اسلامی هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده است واین را هم ثابت کرده است ودر همین چند روز قبل یک هواپیمای جاسوسی با ۳۵سرنشین در نزدیکی پهباد امریکایی در حال پرواز بود که جمهوری اسلامی خویشتن داری کرده و آن را هدف قرار نداد.

رنجبرماهانی بیان داشت :ما نه کار به کنگره ونه کار به سناتور‌های جمهوری خواه ونه کار به دموکرات‌های داریم فقط به ترامپ دیوانه هشدار می‌دهین که یکی بزنی ده تا از جایی که ندانی ونفهمی خواهی خورد.

وی با اشاره به اینکه کسانی که انهدام پهباد جاسوسی امریکایی را زیر سوال می‌برند ومی گویند این حرکت تنش زا بوده وسایه جنگ را بالای سر کشور اورده بیان داشت: باید به آنها عرض کرد در برجام هم همین اراجیف را می‌گفتید، شما‌ها دچار خطای محاسباتی شده اید خود را اصلاح وبه آغوش ملت ایران برگردید.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه به مجموعه قوه قضایی شهرستان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خانواده قوه قضائیه اشاره نمود وابراز کرد :معظم له فرمودند برخورداری از گوش شنوا در همه مراحل قضایی وصبر وحوصله شنیدن از شاکیان ومتهمان وقاطعیت واقتدار ووابسته نبودن به حزب وان حزب وسفارش نکردن از این مسول وان مسول استقلال در رای ورسیدگی اینهابه معنای اقندار است وبرای دستگاه قضایی لازم است.

رنجبرماهانی افزود: مبارزه سخت گیرانه با فساد در درون قوه قضائیه ودر خارج از قوه قضائیه از دیگر سخنان معظم له بود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم از قوه قضائیه اجرای عدالت اجتماعی ورصد کردن اموال باد آورده برخی از مسولین ومبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی است.

انتهای پیام/ح

مبارزه با دانه درشت ها انتظار مردم از سیستم قضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.