سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور؛

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد هرگز به بانک تبدیل نخواهد شد

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد هرگز به بانک تبدیل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در جمع خبرنکاران گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی بانک نخواهد شد , و فعالیت اقتصادی نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه واگذار شده است اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال نیز ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و در این زمینه ۶۰ هزار نفر از نیازمندان کشور از تسهیلات قرض الحسنه بهرمند شده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای تاسیس این صندوق تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه خرید و تعمیرات مسکن اشتغال زایی و توانمند سازی تسهیلات قرض الحسنه به ۳۳۰ هزار نفر پرداخت شده است

باجلان همچنین به زکات فطریه جمع آوری شده در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۶۵ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت شده است که در همان روز جمع آوری و در سریع‌ترین زمان به دست محرمان رسید

باجلان با یادآوری رسالت عظیم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته در حمایت از نیازمندان تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی کشور به ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.