سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از کارت هوشمند ایثارگری

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران درباره کارت‌های هوشمند ایثارگری توضیحاتی داد.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کارت‌های هوشمند ایثارگری اظهار کرد: مجموع ایثارگرانی که مشمول دریافت کارت شناسایی می‌شوند در مجوع ۹۵۸ هزار نفر هستند، که شامل همه جانبازان از ۵ تا ۷۰ درصد، همسران، والدین، فرزندان شهدا و فرزند و همسر جانبازان ۷۰ درصد می‌شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران افزود: حدود ۶۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که کارت حدود ۶۱۰ هزار نفر صادر و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا معادل ۶۵ درصد از ایثارگران واجدین در سامانه ایثار ورود پیدا کرده‌اند و درخواست داده‌اند، گفت: کارت‌های حدود ۶۲ درصد از افراد را در اختیارشان قرار داده‌ایم.

پاکدل با اشاره به تغییرات این کارت‌ها نسبت به سنوات قبل بیان کرد: این کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد و به صورت هوشمند است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران ادامه داد: هرنوع خدماتی که بنیاد در آینده برای ایثارگران برنامه ریزی کند، از طریق همین کارت‌ها قابل ارائه است.

وی با بیان اینکه قبل از این، کارت به جانبازان زیر ۲۵ درصد تعلق نمی‌گرفت افزود: در حال حاضر به جانبازان زیر ۲۵ درصد هم کارت می‌دهیم، همچنین تا قبل از این به همسر و فرزند جانبازان ۷۰ درصد نیز کارت نمی‌دادیم، که اکنون در این مرحله این ۲ گروه هم تحت پوشش قرار گرفتند و کارت‌ها را تقدیم‌شان کرده‌ایم.

پاکدل در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان هزینه دریافت کارت‌ها تصریح کرد: تنها حدود ۳ هزار ۵۰۰ تومان هزینه ارسال مرصوله به درب منزل اخذ می‌شود و مابقی هزینه‌ها با بنیاد است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره افرادی که هنوز کارت‌های هوشمند دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: اعتبار کارت‌های قدیمی بر اساس بخش‌نامه شورای عالی اداری کشور تمام شد و از همه ایثارگران تقاضا داریم که انشالله تا پایان سال حتما به سایت ایثار مراجعه کنند و تقاضاهایشان را بدهند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نوروزجمشیدی.لنجارقی
۱۸:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
من۲۳ماه.منطقه.دارم.منطقه.شیمیایم.خدمت.کردبیکارم.هستم.درماه.۵۳۰هزارتومان.بیمه.تمین.اچتمای.میریزم.هرکجامی.روم.کسی.جواب.درست.نمی.دهند.مریضم.هستم.من.بایدچکارکنم.