سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی وزارت امور خارجه ؛

دادگاه‌های حقوق بشر در دست جنایتکارانی است که ادعای حقوق بشری دارند/سردشت نماد مطلومیت ایران است/ تلاش دشمنان بعد برجام ایجاد مشکلات برای کشور است

معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: دادگاه‌های حقوق بشر در دست جنایتکارانی است که ادعای حقوق بشری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، دهقان معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت:کارهای بسیاری در راستای احقاق حقوق ضایع شده مردم سردشت انجام شده است.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه افزود:بخشی از اقدامات به صورت ملی و بخشی بصورت بین‌المللی انجام شده که در راستای خواسته‌های مردم سردشت بوده است

وی بیان کرد:برای اینکه بدانیم چرا صدای سردشت خوب شنیده نشده باید توجه کنیم که دنیای ظالم دست در دست هم داد‌هند تا این اتفاقات به طور مناسب منعکس نشود.

وی افزود:اگر نقصی در خصوص تعین وضعیت جانبازان مصدومان شیمیایی تا حالا وجود داشته باید با همکاری همه مسئولان در اسرع وقت رفع شود.

دهقان گفت:نهاد‌های بین المللی تحت نفوذ زر وزور قرار گرفتند و حقوق بشر فدای مصلحت به نفع قدرت است وگرنه ظلم از سردشت شروع شد و امروز تا یمن و سوریه ادامه دارد.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه بیان کرد:نفراتی که در مجامع به اصطلاح حقوق بشر و کاخ سفید نشستند بر اساس دلار‌های نفتی کار میکنند و تصمیم میگیرند.

وی گفت:اگر ایران در چند سال گذشته به قدرت نرسیده بود و ایران قدرتمند فعلی نبودیم دشمنان فاجعه سردشت را هر روز در یک نقطه در کشور تکرار میکردند.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه  تصریح کرد:برای روزی که صدای ما هم شنیده شود باید مستند سازی کنیم جنایت‌ها بر علیه مردم ایران را تا حق خودمان را بگیریم.

وی افزود:دادگاه‌های حقوق بشر در حال حاضر در دست جنایتکارانی است که ادعای حقوق بشری دارند.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت:تمام تلاش دشمنان بعد برجام ایجاد مشکلات و به حاشیه بردن و به زمین زدن ما است، ولی با همت مردم تا کنون کاری از پیش نبردند.

وی گفت:سردشت نماد مطلومیت ایران است و روزی خواهد رسید که مدعیان حقوق بشر توان مردم بی دفاع این شهر را خواهند داد.

معاون حقوقی وزارت امور خارجه  بیان کرد:هرچقدر میتوانید خاطره بنویسید و خاطره بگید، از خاطره دردهایمان مستند بسازیم بدون شک روزی خواهد رسید که گوشی برای شنیدن وجود داشته باشد.

وی گفت:هر مدیر و مسئولی که در حق مردم رنج کشیده سردشت کوتاهی کند خیاتی بزرگ مرتکب شده است

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.