سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی و سقوط خودرو در کانال آب در قزوین

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی و سقوط پژو ۲۰۶ در کانال آب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: دیشب در پی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده دود و آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان حکم آباد، آتش نشانان ایستگاههای۱،۲،۴،۵،۷ به محل اعزام شدند.

منتظری افزود: در این آتش سوزی با توجه به دود گرفتگی ساختمان، آتش نشانان ساکنان طبقات را با استفاده از نردبان هیدرولیکی به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: دود غلیظ در واحد مورد نظر و باریک بودن راه پله‌ها و نصب غیراستاندارد آسانسور، تردد را برای آتش نشانان و ساکنان سخت کرده بود، اما آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه، باز کردن تمام پنجره‌ها و مسیر خروج دود از مسیر درب ورودی، این مشکل را برطرف کردند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین، ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه که دچار دود گرفتگی شده بودند با کمک نیرو‌های اورژانس در محل درمان و یک خانم۶۰ ساله به بیمارستان منتقل شد.

منتظری افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

‍ ‍ *سقوط پژو ۲۰۶ به کانال آب در بلوار معلم قزوین

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: عصر دیروز یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ پس از انحراف از مسیر اصلی به کانال آب در بلوار معلم سقوط کرد.

منتظری افزود: قبل از رسیدن آتش نشانان، مردم راننده خودرو را از آب خارج کرده بودند.

علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.