سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین آموزشگاه آزاد هنر‌های سنتی در نایین

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین از افتتاح آموزشگاه آزاد هنر‌های سنتی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ماشااله فخارزاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین، هنر را از مهم‌ترین زیر ساخت‌های فرهنگی مؤثر بر مواد مخدر برشمرد و گفت: این مرکز به صورت غیر مستقیم به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر می‌پردازد چراکه جوان‌ها با استفاده از بستر‌های به وجود آمده در هنر به ایجاد اشتغال پرداخته و این همان مبارزه غیر مستقیم با مواد مخدر است.

وی با توجه به ارزش و اهمیت هنر در روابط اجتماعی افزود: زبان هنر گیرا ترین، جذاب‌ترین و اثر گزار‌ترین زبان‌ها است و از مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ و گفت و گوی بین منطقه‌ای محسوب میشود که با استفاده از این ابزار میتوان به معرفی هرچه بهتر محیط پیرامون و رونق آن پرداخت.

هانیه سادات حسینی مدیر آموزشگاه لچک ترنج نیز آموزش و ارتقاء علم در هنر‌های سنتی را از اهداف این آموزشگاه دانست و گفت: امید است با آموزش به موقع و ارتقاء علم در هنر‌های سنتی بتوانیم هنر‌هایی مانند قالی بافی را بیش از پیش گسترش دهیم و شاهد رونق دوباره این هنر باشیم.

حسینی درپایان افزود:رشته هایی، چون قلم زنی، گلیم بافی، گوهر تراشی، میناکاری، طراحی سنتی، آیینه کاری، نقاشی روی چرم، نقاشی قهوه خانه ای، طراحی فرش، طراحی مینیاتور، تذهیب و دیگر رشته‌ها در این آموزشگاه وجود دارد و هنر جویان پس از گذراندن دوره‌های فوق دیپلم هنری دریافت خواهند کرد.

آیین افتتاح آموزشگاه هنر‌های سنتی لچک ترنج با حضور نماینده مردم نایین و خوروبیابانک و مسئولین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اولین آموزشگاه آزاد هنر‌های سنتی در نایین

برچسب ها: اشتغال ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.