سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار واقعی بیکاران دراستان مشخص نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : برای تحقق این هدف، وجود یک سیستم یکپارچه برای رصد وضعیت اشتغال ضروری است.

وی با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین چالش کنونی جامعه است، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حمایت از اشتغال‌زایی بسیج شوند.

وی افزود: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، اهتمام جدی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را در این راستا خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی و صنفی بخش خصوصی نیز در این زمینه باید، توجیه شوند.

جهانگیری  تصریح کرد: شاخص‌های اشتغال واقعی و نحوه اعلام آمار به دستگاه‌های متولی اشتغال و واحد‌های تولیدی و صنفی ابلاغ شود تا در تصمیم‌گیری‌ها بتوانیم به آمار کارشناسی شده و قابل استناد دسترسی داشته باشیم.

در این نشست برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و نحوه فعالیت سامانه‌های رصد وضعیت اشتغال استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

بررسی برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و نحوه فعالیت سامانه‌های رصد وضعیت اشتغال استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.