در جلسه شورای اداری پست استان احمد جان بزرگی با اشاره حادثه سیل اخیر در سطح استان از صبر و تلاش کارکنان پست استان در جهت حفظ و نگهداری از مرسولات و امانات مردم سپاسگذاری کرد.
دبیر هیات مدیره دغدغه مدیران ارشد شرکت را در سطح کلان، رفع مشکلات و رفاه همکاران دانست و گفت: همه کارکنان در سطح شبکه باید در زمینه توسعه کسب و کار ایفای نقش کنند.
وی همچنین بر اهمیت بحث آموزش کارکنان تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیتهای موجود و برگزاری جلسات بصورت ویدئو کنفرانس میتوانیم نسبت به ارتقا سطح دانش کارکنان گامهای موثری برداریم.
علی اکبر هادوی نیز انتظارات مورد نیاز کارکنان از مجموعه را منوط به آگاهی و اطلاع از مسائل و مشکلات موجود دانست و گفت: در غیر اینصورت خواستهها و نیاز مجموعه تحقق نخواهد یافت و زمانی میتوان به آینده شرکت امید داشت که برای هر کاری برنامهای مدون داشته باشیم.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد رعایت اصل مشتری مداری را یک موضوع حائز اهمیت در جهت ماندگاری پست در فضای رقابتی موجود دانست و خاطر نشان کرد: زمانی میتوان انتظار مراجعه مجدد مشتری جهت استفاده از خدمات پستی را داشت که سرویسها و خدمات متناسب با نیاز مشتریان باشد.
در ادامه محمد سلگی با اشاره به اینکه در زمینه ورزش موضوعات جدیدی در سطح شرکت درحال بررسی و انجام است افزود: بواسطه برنامه ریزیهای انجام شده و باهمت و تلاش مجموعه همکاران جایگاه شرکت در مجموعه وزارت در زمینه ورزش از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
انتهای پیام/