سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس تاکید کرد:

تدوین برنامه و شفافیت در دستور کار هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌ها باشد/فرایند‌ها بر اساس قوانین اصلاح شود

استاندار فارس گفت: تدوین برنامه و شفافیت در دستور کار هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای هماهنگی سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان یک سازمان مستقل، اما وابسته به مجموعه وزارت کشور فعالیت می‌کند، افزود: این سازمان هم اکنون از نظر وضعیت سرمایه شرایط نسبتا خوبی دارد؛ اما نبود برنامه‌های مدون و شفاف آسیب‌هایی به این مجموعه زده است.

نماینده عالی دولت با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قوانین در انتخاب اعضا هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها، عنوان کرد: انتخاب افرادی که از چابکی، اطلاعات و دانایی کافی برخوردار بوده و بتوانند برای انجام وظایف محوله در این جایگاه زمان کافی صرف کنند باید مد نظر اعضا محترم باشد.

رحیمی با بیان اینکه اعضا هیئت مدیره باید به فنون و وظایف سازمان مسلط بوده و در چارچوب قوانین نظارت و کنترل همیشگی بر اجرای امور داشته باشند، خاطرنشان کرد: اداره امور سازمان همیاری شهرداری‌ها نیازمند برنامه مدون برای هدایت این سازمان داشته باشد.

استاندار فارس اتفاقات اخیر این سازمان را نیز به دلیل عدم شفافیت و برنامه ریزی و تدوین نکردن فرایند‌های لازم دانست و تاکید کرد: مسیر همه حرکت‌ها در چارچوب قانون باشد.

وی با بیان اینکه از گذشته در سازمان انجام اقدامات و ایجاد ارتباطاتی رسم بوده که فرایند قانونی برای آن تعریف نشده بر لزوم اصلاح این روند‌ها تاکید کرد.

استاندار فارس بیان کرد: سعی کنید هیئت مدیره به گونه انتخاب شود که از شهر‌های کوچک و بزرگ در مجموعه حضور داشته باشند.

وی به اقدامات خوبی که در زمینه تجارت داخلی و خارجی، دفن بهداشتی پسماند و جمع آوری آن در سازمان همیاری‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: جلوگیری از افزایش نیروی انسانی در سازمان و برون سپاری کار‌ها در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/م

جلسه شورای هماهنگی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.