سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز ساری به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح افزود: در این طرح ۷۸ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۲۰ قطعه لوازم جانبی رایانه، ۱۰ عدد پخش خودروو، ۵ دستگاه گوشی سرقتی، ۲ دستگاه لیزر، ۲ قیضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۵ دستگاه سنگ فرز و ۲ دستگاه دریل برقی، و به همراه مقداری لوازم آشپز خانه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
انتهای پیام/س
 
 

اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.