سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریاحی: با ثبات فعلی می‌توان برنامه‌های کمیته آموزش فدراسیون هندبال را اجرا کرد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون هندبال گفت: کمیته آموزش برنامه‌های مدونی دارد که بنا به دلیل تغییر مدیریت نمی‌توان آن اجرا کرد.

ریاحی مسئول کمیته آموزش فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دوره تخصصی بدنسازی هندبال گفت: خوشبختانه قدم اول برای تخصصی کردن پست‌های مختلف برداشته شد. از مارسوویچ دعوت کردیم تا این کلاس‌ها را برگزار کند وکنفدراسیون هندبال آسیا هم پذیرفت که این رقابت‌ها زیر نظر مارسوویچ برگزار شود.

او افزود: نزدیک به ۱۰۰ نفر متقاضی قصد حضور در این کلاس را داشتند که تنها ۸۰ نفر توانستند در این دوره حاضر شوند. تمام نفراتی که در این دوره حضور پیدا کردند دارای مدرک کارشناسی تا دکترای تربیت بدنی بودند و همگی مربیان درجه دو تا ملی هندبال بودند.

ریاحی ادامه داد: با توجه به این که هندبال پر تحرک است و نیاز به آمادگی جسمانی دارد امیدوارم این کلاس که ۸۰ درصد مباحثش هم مربوط به این مسئله بود بتواند آمادگی جسمانی بازیکنانمان را بالا ببرد تا آسیب دیدگی کمتر شود و مهارت و قابلیت‌های بازی بیشتر نمایان شود.

رئیس کمیته آموزش درباره هزینه این کلاس‌ها اظهار داشت: ۶ ماه پیش فدراسیون آسیا همین کلاس را با یک مربی دیگر برگزار کرد که برای هر نفر در دوره‌ای ۳۰ ساعته ۱۵ میلیون تومان هزینه داشت، اما ما در این دوره که به مدت ۶۰ ساعت برگزار شد دو دسته افراد داشتیم یکی کسانی که خوابگاه نداشتند هزینه یک میلیون چهارصد هزار تومان پرداخت کردند و عده‌ای خوابگاه داشتند که مبلغ یک میلیون هفتصد هزار تومان پرداخت کردند. این هزینه شامل سالن، مربی تدارکات، تغذیه و ... می‌شد همچنین بخشی هم قرار شد وزارت ورزش کمک کند.

ریاحی درباره این که عنوان شده بود عده‌ای برای حضور در این کلاس تخفیف گرفته بودند بیان داشت: مبلغ برای همه یکسان بود، اما افرادی که تخفیف گرفتند به این صورت بود که هیات‌ها نامه زدند و ۲۰ درصد تخفیف گرفتند که خودشان پرداخت کنند وگرنه همه یک مبلغ را پرداخت کردند.


بیشتر بخوانید:

گاف عجیب فدراسیون هندبال / تیم ملی هندبال ساحلی با رتبه سوم آسیا سهمیه جهانی نمی‎گیرد

تیم ملی هندبال ساحلی ایران از صعود به فینال بازماند

تیم ملی هندبال ساحلی ایران جهانی شد

ایران با کرواسی، اروگوئه و آرژانتین هم گروه شد


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس کمیته آموزش درباره برگزاری دوره تخصصی هندبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.