سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکدل: اگر حبیبی تشخیص بدهد از مارسوویچ استفاده می‌کنیم/ بازیکنی در اردو تیم ملی هندبال حاضر نشود بعید می‌دانم در اردو‌های بعدی باشد

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره برگزاری دوره تخصصی بدنسازی هندبال گفت: دوره بدنسازی تخصصی هندبال با توجه به نیاز‌های روز ما برگزار شد و ما از آلن مارسوویچ دعوت کردیم که در کشور ما حضور پیدا کنند. او از مربیان سرشناس کرواسی است که از سال ۲۰۱۵ در رده ملی و در بخش تخصصی مربیگری هندبال را بر عهده داشته است و با هماهنگی که به وجود آمد از او دعوت کردیم در ایران حضور پیدا کند.

امیدواریم با برگزاری کلاس‌های بدنسازی ساختارها را از پایه درست کنیم

رئیس فدراسیون ادامه داد: مارسوویچ در مقطع اول در اردوی ۱۰ روزه بدنساز تیم ملی حضور داشت که خروجی خوبی از آن گرفتیم و پس از آن دوره تخصصی هندبال با یکی از مهم‌ترین سرفصل‌ها یعنی بدنسازی رده پایه انجام شد. خوشبختنانه استقبال خوبی صورت گرفت و از ۲۷ استان ۷۹ نفر حاضر شدند امیدواریم با این حضور در مباحث اینچنینی ساختارها را بتوانیم از رده پایه درست کنیم و مشکلی که در تیم ملی درباره بدنسازی داشتیم با حضور این افراد برطرف شود.

اگر حبیبی تشخیص دهد بازهم از حضور مارسوویچ استفاده می‌کنیم

او درباره ادامه حضور مارسوویچ در کنار تیم ملی افزود: تیم در مقطعی که در بخش بدنسازی بود از حضور او استفاده کرد و اگر نیاز باشد بازهم در کنار تیم حضور پیدا می‌کند، اما فکر نکنم تا رقابت‌های مقدماتی المپیک که در دوحه برگزار می‌شود در کنار تیم ملی باشد. به هر صورت اگر علیرضا حبیبی چنین تشخیصی دهد از او در کنار تیم ملی استفاده می‌کنیم.

از بخشنامه مسابقات و ۲ سهمیه آسیا اطلاع داشتیم

پاکدل درباره هندبال ساحلی و این که عنوان شده بود ما سهمیه کسب کرده ایم بیان داشت: هیچ جایی اعلام نکرده بودیم که سهمیه گرفتیم. ما از بخشنامه آسیا اطلاع داشتیم، دور قبل آسیا ۳ سهمیه و یک وایلد کارت هم داشت و درمجموع ۴ تیم از آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر شد که تیم ملی ما هم در جمع این تیم‌ها بود، اما در این دوره سهمیه آسیا به ۲ رسیده است. عنوان سومی تیم ما ارزشمند بود به هر صورت هندبال ساحلی هر روز در حالی پیشرفت است و پاکستان و تایلند هم که از دور این رقابت‌ها کنار رفتند از تیم‌های خوب این رشته هستند.

اصلا دوست ندارم عده‌ای شیرینی عنوان سومی آسیا را به کام هندبال تلخ کنند

او ادامه داد: اگر ما در دور گروهی و در مقابل عمان و در ضربات پنالتی شکست نخورده بودیم قطعا در مرحله نیمه نهایی مقابل ویتنام پیروز می‌شدیم و در فینال بودیم الان هم فدراسیون آسیا پیگیر است که سهمیه آسیا را به ۳ برساند. ما هم از طریق فدراسیون جهانی پیگیری می‌کنیم که چنین اتفاقی بیافتد اگر هم این اتفاق نیافتد همه مجموعه زحمتشان را کشیدند و خوشحالم که شروع فدراسیون توانست با این عنوان سومی باشد و اصلا هم دوست ندارم عده‌ای شیرینی این عنوان را به کام هندبال تلخ کنند ما در وحله نخست باید به عنوان سومی این بازیکنان و افتخار آفرینی برای کشورمان بپردازیم.

اگر کسی  در اردو حاضر نشود بعید می‌دانم در اردو‌های بعدی باشد

پاکدل درباره اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: به امید خدا با توجه به جلسه‌ای که داشتیم و برنامه‌ای که حبیبی داشت قرار شد ۲۰ تیر مرحله بعدی اردوی تیم ملی باشد و به احتمال زیاد مصدومیت بازیکنان هم تا این تاریخ رفع خواهد شد و در کنار تیم حضور خواهند داشت و اگر کسی هم به دلیل مصدومیت یا چیز دیگری در اردو حاضر نشود بعید می‌دانم با توجه به تصمیم حبیبی در اردو‌های بعدی باشد همچنین اردوی بعدی در داخل کشور برگزار می‌شود و پس از آن در تلاشیم تا اردویی در یکی از کشور‌های خارجی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تالار هندبال هنوز هم اجاره داده می‌شود یا خیر بیان داشت: سالن به هر شکل اون زمانی که مختص هندبال است به فعالیت هندبالی اختصاص دارد و در زمان‌های دیگری که زمان خالی دارد برای درآمد اجاره داده می‌شود. تالار هندبال یک سرمایه ملی است.


بیشتر بخوانید:

گاف عجیب فدراسیون هندبال / تیم ملی هندبال ساحلی با رتبه سوم آسیا سهمیه جهانی نمی‎گیرد

تیم ملی هندبال ساحلی ایران از صعود به فینال بازماند

تیم ملی هندبال ساحلی ایران جهانی شد

ایران با کرواسی، اروگوئه و آرژانتین هم گروه شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.