سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای عجیب ترامپ: توئیتر فالو کردن من را برای مردم سخت کرده است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که شبکه اجتماعی توئیتر اجازه افزایش تعداد فالور‌های او را در این شبکه نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوز ویک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با مطرح کردن ادعا‌های پیشین خود گفت شبکه اجتماعی توئیتر اجازه زیاد شدن تعداد فالور‌های او را نمی‌دهد.

رئیس جمهور آمریکا بدون ارائه هیچگونه سندی به شبکه خبری فاکس نیوز گفت آن‌ها پیوستن افراد در توئیتر به من را بسیار سخت کردند. آن‌ها ارسال  پیام را برای من بسیار سخت‌تر کردند. باورکردنی نیست.

ترامپ همچنین  مدعی شد: کارکنان توئیتر همگی دموکرات هستند. این شبکه کلا از دموکرات‌ها جانبداری می‌کند. اگر من فردا اعلام کنم که یک لیبرال دموکرات خوب هستم تعداد فالورهایم ۵ برابر خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد روزانه ۱۰۰ هزار نفر به فالور‌های او در توئیتر اضافه می‌شد، اما به یکباره این روند متوقف شد.

در جولای سال ۲۰۱۸ توئیتر اعلام کرد در راستای تلاش برای اطمینان درباره تعداد فالور‌های واقعی حساب‌های توئیتر، این شبکه حذف حساب‌های مشکوک را آغاز می‌کند. رئیس جمهور آمریکا در آوریل سال میلادی جاری در نشستی خصوصی با جک دورسی، مدیر عامل شبکه اجتماعی توئیتر در کاخ سفید به او درباره تعداد فالور‌های خود شکایت کرد. ترامپ مدعی است که توئیتر، عمدا فالور‌های او را حذف کرده است و دیگر محافظه‌کارانی را می‌شناسد که فالور‌های خود در توئیتر را از دست داده‌اند.

ترامپ از کاربران فوق العاده فعال در توئیتر است و در طول روز چندین پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر می‌کند. سال گذشته یک قاضی آمریکایی اعلام کرد که ترامپ نمی‌تواند کاربران توئیتر را براساس اعتقادات سیاسی آن‌ها مسدود کند. این قاضی آمریکایی افزود مسدود کردن افراد با نظرات متفاوت، تبعیض بینشی و نقض قوانین به حساب می‌آید.

سال گذشته میلادی نیز به دنبال اجرای سیاست جدید توئیتر با هدف مسدودسازی حساب‌های نامعتبر و حساب‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، رئیس جمهور آمریکا ۱۰۰ هزار نفر از فالور‌های خود را از دست داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
چه خود شیفته .فکر کرده کشه مرده زیاد داره