سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

نرم افزار قرارگاه آبادانی نرم افزاری مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:نرم افزار قرارگاه پیشرفت آبادانی، نرم افزاری مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از ٣ سال گذشته در رابطه با طرح جدید پیشرفت و آبادانی شروع به فعالیت کرده ایم.
 
وی تصریح کرد: نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی تولید نرم افزاری است که جغرافیای محدودی را به عنوان نمونه انتخاب می‌کند و مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی اجرا شده و به مسولین ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اقدامات نظام اسلامی به عنوان مدیریت برنامه‌های زندگی مردم، تحت هدایت نظام مقدس و اصولی اسلامی بوده و یک نظام تعالی بخش است که با مدیریت زندگی عادی مردم در عرصه‌های مختلف نهادینه شده است.

سردار نظری افزود: جغرافیای انتخابی دهستان است که در مرحله اول ٦ دهستان با ضریب محدودیت بالای ٧ و ٨ انتخاب و در ٥ گروه و محور این نرم افزار اجرا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: محور‌های زیر ساخت، اشتغال، تعلیم و تربیت، سلامت، و فرهنگی هدف این نرم افزار بوده و هدف اصلی ما بر روی اشتغال بوده که در نهایت به بعد فرهنگی ختم خواهد شد.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: هدف ما ورود به  اشتغال بوده که از روستاها شروع شده و مبتنی بر خانوار که کانون فرهنگی هر منطقه است تمرکز کرده ایم.

سردار نظری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر حفظ زیر ساخت‌های اصلی و اقلیم سنتی روستا که با عث ایجاد طرح‌های این چنینی می‌شود افزود: ما به زیر ساخت‌های سنتی و قدیمی روستا ورود نمی کنیم و باید در نظر داشت که روستا را نباید به سمت گردشگری و محور خدمات سوق داد.
 
انتهای پیام//ر.س
 

ما به زیر ساخت‌های سنتی و قدیمی روستا ورود نمی کنیم

برچسب ها: سپاه ، سازندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.