سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام گروه‌های قرآنی مازندران به سرزمین وحی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۲ گروه قرآنی استان در مکه مکرمه برای زائران خانه خدا به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران چهارشنبه شب در آئین اختتامیه مسابقات قرآنی که در مجتمع فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد، گفت: به زودی یک گروه شش نفر تواشیح و سه قاری برتر استان در مکه مکرمه برای زائران خانه خدا به اجرای برنامه‌های قرآنی خواهند پرداخت.

وی افزود:مازندران در سال‌های اخیر چهره‌های برتر قرآنی زیادی داشته که در سطح بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن و حتی درخشش داشتند.

حیدری با بیان اینکه نباید نگاه به مازندران تنها در بحث جاذبه‌های گردشگری و نیز ورزشی باشد که البته در جای خود خوب و ارزشمند است گفت: چهره‌های قرآنی مازندران در هر منطقه از استان باعث خیر و برکات هستند.

مدیرکل اوقات و امورخیریه مازندران با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال حدود هزار و ۵۰۰ محفل انس با قرآن و با حضور جمعیت زیادی از شهروندان استان و میهمانانی از دیگر استان‌های کشور برگزار شد، افزود: امسال برای نخستین بار جلسه تفاسیر در بقاع متبرکه استان با حضور چهره‌های مطرح کشور برگزار شد که استقبال خوبی نیز از این برنامه‌ها شده بود.
انتهای پیام/س
 

اجرای برنامه های قرآنی مازندرانی‌ها در مکه مکرمه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.