سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه سد گاران نیازمند۶۰ میلیارد تومان افزایش اعتبار است

بیش از ۷۰ درصد شبکه انتقال آب سد گاران مریوان آماده بهره برداری است و جهت اتمام پروژه‌های کشاورزی استان نیازمند ۶۰ میلیارد تومان افزایش اعتبار برای سال جاری هستیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر عدل معاون رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه استان کردستان، گفت: میزان پیشرفت پروژه‌ها در استان کردستان خوب است و تلاش ما این است که ضمن بازرسی از نحوه هزینه کردن اعتبارات پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مشخص، در صورت نیاز اعتبارات لازم را تامین کنیم.

جعفری مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان طرح پایاب سد گاران را یکی از محور‌های توسعه کشاورزی استان کردستان عنوان کرد و افزود: بیش از ۷۰ درصد شبکه انتقال آب سد گاران آماده بهره برداری است و جهت اتمام پروژه‌های کشاورزی استان نیازمند ۶۰ میلیارد تومان افزایش اعتبار برای سال جاری هستیم.

اقبال سرپرست فرمانداری مریوان استفاده بهینه از آب و خاک به ویژه در روستا‌ها را راه برون رفت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار دانست و افزود: توسعه کشاورزی در روستا‌ها چرخه رونق تولید را در کشور پر رنگ‌تر خواهد کرد.

نصرالهی زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی اعتبارات عمرانی استان کردستان در امسال گفت: تمام پروژه‌های استان کردستان ۸۸.۶ پیشرفت داشته اند و بیشترین افزایش اعتبارت استان در دو حوزه راه و آب بوده است که با رفع موانع می‌توان پروژه‌ها را تسریع بخشید.

انتهای پیام / م

پیشرفت ۸۸.۶ درصدی پروژه‌های استان کردستان

برچسب ها: اعتبارات ، سدسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.