سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه‌:

هیچ کس جرات شلیک یک گلوله به ایران را ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:با گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ ، هیچ کسی جرات نکرده در طول این مدت به سمت ایران شلیک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، دریادار علی فدوی دقایقی قبل در آیین تکریم و معارفه فرمانده هان پیشین و جدید سپاه الغدیر استان یزد که با حضور پرشور فرماندهان و کادر سپاه، و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدای یزد در حال برگزاری است، اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار نفر با لباس پاسداری و حدود ۱۰۰ هزار نفر بسیجی در راه انقلاب جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: اینجاست که می‌بینیم با اقتدار، سرفراز و سربلند با یک اطمینان و تکیه گاهی در این ۴۰ سال ایستاده‌ایم و حداقل ویژگی آن سهل شدن و مطمئن‌تر شدن راه پیش رو به وسیله عظمت این تکیه گاه است.

فدوی ادامه داد: سپاه در ۵ حوزه ماموریت ابلاغی حوزه مقابله با تهدیدات سخت، مقابله با تهدیدات نیمه سخت، جنگ نرم، عرصه داخلی و عرصه خارجی فعالیت می‌کند و سپاه استان هم در هر ۵ حوزه ایفای نقش دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر سپاه استان را بخواهیم ترسیم کنیم، به مثابه کل سپاه در جغرافیای مشخص و فرمانده این نهاد، به مثابه فرمانده کل سپاه در استان است.

وی ادامه داد: علیرغم گذشت بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ و علی‌رغم اینکه هیچ کسی جرات نکرده در طول این مدت به سمت این کشور شلیک کند، وجه تهدیدات سخت همچنان ادامه داشته است.

فدوی خاطرنشان کرد: در این حوزه دشمن جرات انجام هیچ کاری نداشته، ولی در چهار حوزه دیگر دشمن به صورت دائم و شبانه روز در حال فعالیت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نسبت به خسران خام فروشی تاکید ویژه‌ای داشتند و خواستار جلوگیری از آن شدند و تمام دولت‌ها هم به این موضوع تاکید می‌کردند، ولی به دلیل اینکه سیستم اقتصادی ایران که بر گرفته از سیستم پیش از انقلاب است که توسط آمریکایی‌ها و برای منافع خودشان پیاده شده است.

فدوی با تاکید بر اینکه تغییر این سیستم کاری امکان‌پذیر است ،خاطرنشان کرد: ولی ما در کار‌های سخت که پای جان در میان بود توانستیم با رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موفق شویم، پس در کار‌های سهل‌تر هم می‌توانیم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تا زمانی که ما به وسیله قاعده‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی از جمله نفت عمل می‌کنیم، قطعا نتیجه آن چیزی نمی‌شود که به دنبال کسب آن هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن قاعده‌های مسائل مختلف را به صورت مشخص بیان کرده ادامه داد: ما در هر عرصه‌ای که بر اساس قاعده‌های اسلامی و قرآنی عمل کردیم به موفقیت رسیدیم، ولی زمانی که این قاعده‌ها را رها کردیم نتیجه نگرفتیم.

فدوی افزود: مهمترین موضوع این است که ما در سخت‌ترین عرصه‌ها وقتی با این قاعده‌های قرآنی جلو رفتیم، بهترین اقدامات را انجام دادیم و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در طول این سال‌ها بسیاری از افراد به دنبال پیاده کردن موضوعاتی بودند که کشور را به آسیب بکشانند، گفت: برخی در کشور با وجودی که دیدند کشور‌های دیگر جهان از این موضوع آسیب دیدند، به دنبال تحقق شعار فرزند کمتر زندگی بهتر درآمدند و برای این موضوع حتی از پیامبر حدیث هم جعل کردند.

وی عنوان کرد: برای تحقق چنین اهدافی هم معمولا از مناطق و استان‌هایی با اعتقادات مذهبی از جمله یزد شروع می‌کنند و با بیان احادیث جعلی و یا ورود خرافات به مسائل دینی، سعی بر رسیدن به اهداف خود دارند.

فدوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک سرمایه بسیار عظیم و بزرگی است که این سرمایه را شهدا و ایثارگران در طول سال‌های پیش و بعد از انقلاب با پیروی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خلق کردند و حفاظت از این انقلاب و این سرمایه عظیم بر همه ما واجب و ضروری است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداری یک افتخار در نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: وظیفه خطیری بر عهده پاسداران قرار دارد و باید تلاش کنند که همه از این وظیفه با سربلندی خارج شوند.

انتهای پیام/ف

هیچ کسی جرات نکرده  با گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ ، به سمت ایران شلیک کند

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
ترامپ احمق ایران اعلان 40 ساله داره با شما می جنگه و دفاع میکنه
مهرداد
۰۱:۴۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
درود بر سپاه........
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
نباید با امریکا واروپا مذاکره کرد
پورحاتم
۲۳:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
کاش این مسئله رو عاشقان مذاکره درک می کردند.



ما عاشق مبارزه با استکباریم
اکبر
۲۱:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سردارمردنیستن و نمیتونن غلطی بکنن .چون میدونن پودرمیشن سپاه وارتش وملت ورهبری وحدتمان یکی است فکرکردن ماهم یمن وافغان وعراق ولبنان هستیم ما شیرخفته ایم پا نذارین روی دم شیرصفتان ایران. بدجوری باهاتون رفتارمیکنیما.گفتیم نگین نگفتیم.پهپادهاوملوانان ودیگرکارهامونو یادتون بیاریم
Sasan
۲۱:۱۲ ۰۶ تير ۱۳۹۸
ترامپ فک کرده جنگ با ایران آسونه.ایران اگه کشوری بی صاحب بود الان تاریخ 7000ساله نداشت.همین کافیه برات مستر ترامپ
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
ما میزنیم امریکا و کاخ سفید امریکا را نابود می کنیم
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
آمریکایی ها جدیداً برای ساقط کردن هواپیما ها و موشک ها و سایر اهداف بر روی شلیک اشعه لیزر از جنگنده ها کار می کنند و اگر دستاوردهایی در این زمینه داشته باشند قدرت پدافندی ما به چالش کشیده می شود که در این زمینه باید ما هم تدابیری داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنده باد .شکی نیست چون بچه های سپاه و ارتش هستن
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
آفرین بر اقتدار و عزت شما نظامیان کشور.
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
نظرسردار قطعا" مبین واقعیت توان نظامی ایران است .ایران ازتمام لحظه های چهل سال بعد انقلاب درحوزه های مختلف صنایع نظامی درحال تحقیق وپژوهش بوده وهمه ایده های حاصل از تحقیقات صنایع نظامی تست می شده وتاییدیه تولید انبوه می گرفته ودائما" به روز رسانی می شده وخیلی ازاین توانمندی ها سری هستند ودرزمان مقتضی استفاده خواهد شد این سامانه ای که درساقط نمودن پهباد دشمن استفاده شد نمونه کوچکی ازمحصولات تولیدی صنایع نظامی ایران است .باتوجه به این توضیحات آمریکا بداند با کوچکترین رفتارتعرض امنینی بزرگترین ضربات نظامی رامتحمل خواهد شد
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنده باد ايرانم
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
این نظرخود کارشناسان نظامی امریکاست که: جنگ با ایران مادر تمام جنگ های باتلاقی دنیاست.اونها خیلی خوب ازحوزه نفوذ باورنکردنی ایران درسراسرمنطقه وجهان باخبرند حوزه ای که دست ایران ومتحدانش را در خارج ازمرزهایش برای انتقامهای تلافی جویانه سخت کاملا بازنگه داشته،اونها بیشتر از هرکس دیگه ای تودنیا ازپیشرفتهای حیرت انگیز ایران درعرصه نظامی وموشکی خبردارن،چندی پیش خبری از یکی ازکارشناسان نظامی ایران منتشرشدمبنی براینکه،درصورت بروز جنگ، تقریبا همه شناورها وناوهای امریکایی درخلیج فارس، دریای عمان وانسوی اقیانوس هند غرق خواهدشدو این اصلابلوف نیست.واینکه تمامی پایگاه های نظامی امریکا درمنطقه درهمون ساعت اولیه باخاک یکسان خواهد شد، اینها غیر از غافلگیریها وسورپرایزهای ویژه ایران در ادامه این نبردطولانی برای هرمتجاوزی خواهدبود.
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم
دستاوردهای ما نتیجه اعتقاد و حرکت در همین مسیر است
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
زنده باد سپاه
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
امريکا هيچ غلط نميتواند بکند
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خدا سپاهمون رو حفظ کنه