سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرودگاه بین المللی همدان در کش و قوس پرواز حجاج قرار دارد

به رغم پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس برقراری مجدد پرواز حجاج از فرودگاه همدان همچنان در هاله ای از ابهام است.

سهراب کلوندی،مدیر فرودگاه همدان در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: با تذکر‌های جدی نمایندگان در صحن مجلس به وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های استاندار همدان  امیداوریم این پروازها مانند سال گذشته  از فرودگاه بین المللی همدان انجام شود.

وی با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزرات راه و شهر سازی گفت: نامه‌ی اعتراضی با امضای نمایندگان استان خطاب به وزیر راه و شهرسازی تنظیم و ارسال شد تا پرواز‌های حُجاج از فرودگاه همدان مجدد برقرار شود.

کلوندی اظهار کرد: در صورت برقراری مجدد پروازهای حجاج از فرودگاه بین المللی همدان ، امسال ۴ هزار و ۷۶۵ زائر بیت الله الحرام  از استان های همدان و کردستان در قالب ۴۰ کاروان با ۳۴ پرواز این فرودگاه ، از ۳ تا ۷ مرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .

پیش از این مدیرکل حج و زیارت استان اعلام کرده بود پرواز حجاج از فرودگاه بین المللی همدان ،به دلیل تحریم ها و محدودیت پرواز برای برخی شرکت های هواپیمایی ، به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منتقل شده است . 

این درحالی است که امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ،لغو پرواز حجاج از فرودگاه همدان را ناشی از بی میلی مسئولان  استان برای انجام این پروازها از همدان  و پیگیری نکردن مسئولان فرودگاه برای برقراری مجدد این پرواز ها عنوان کرده بود .

حال باید دید پس از کش و قوس های فراوان  پرواز حجاج از فرودگاه بین المللی همدان انجام می شود؟ 

انتهای پیام/ب

پرواز حجاج از فرودگاه همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.