سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در باغ دولت آباد به تماشای نمایش شیخ صنعان بنشینید

نمایش شیخ صنعان کاری از امیر رضا وزیری در باغ دولت آباد یزد به اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر رضا وزیری کارگردان نمایش شیخ صنعان گفت: نمایش شیخ صنعان روایتگر ۱۵۰ بیت از سیمرغ هفت شهر عشق از منظومه‌ی عطار نیشابوری است که به شیوه‌ی نمایشی و موسیقیایی اجرا می‌شود.

وزیری افزود: محل و شیوه‌ی اجرا و نیز حضور موسیقی به صورت کنسرتی، برای نخستین بار است که در قالب این نمایش در یزد اتفاق می‌افتد.

این بازیگر پیشکسوت یزدی با بیان اینکه سید امیر زکی‌پور به عنوان دستیار کارگردان و سعید شهریار نیز به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش وی را همراهی می‌کنند خاطرنشان کرد: بهروز رضوی نیز با صدای گرم و زیبای خود به روایت این اثر نمایشی می‌پردازد.

کارگردان نمایش شیخ صنعان با اعلام اینکه از ابتدا سعی براستفاده از بازیگران بومی و مستعد در اجرای این نمایش داشتیم افزود: بر این اساس حدود ۳۰ بازیگر جوان و علاقمند به حوزه تئاتر را برای این نمایش انتخاب کردیم همچنین دو بازیگر باسابقه در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

وزیری در پایان خاطر نشان کرد: نمایش شیخ صنعان تا پایان تیرماه جاری هرشب از ساعت ۲۱:۳۰ در مجموعه تاریخی باغ دولت آباد یزد به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ص

نمایش شیخ صنعان در باغ دولت آباد برگزار می شود

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.