سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر استاندار خراسان جنوبی به شهر ارسک+ تصاویر

استاندار خراسان جنوبی امروز صبح به شهر ارسک سفر کردند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به به شهر ارسک   بر مزار شهدای بهشت جواد ارسک حضور یافت.

بازدید از دبستان ۶ کلاسه شهید فرقانی که هفته دولت به بهره برداری می رسد برنامه بعدی وی بود.

کارساخت این دبستان سه سال گذشته آغاز شده است که اکنون ۸۷ درصد پیشرفت دارد و برای ساخت آن ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران و ۵۳۰ میلیون تومان توسط دولت هزینه شده است.

بازدید ازمرکز جامع سلامت ارسک، دیدار مردمی در مسجد جامع این شهر ، دیدار با آذری جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، بازدید از نیروگاه خورشیدی روستای حجت آباد،  طرح‌های روستای خانیک یگی، طرح گردشگری روستای مجد و مجتمع دامپروری و بررسی مشکلات دامداران از برنامه های استاندار خراسان جنوبی تا ظهر امروز در شهر ارسک است.

در بازدید از مزکز جامع سلامت ارسک   قول تامین اعتبار به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان و اتمام فعالیت پیمانکار را داد. این مرکز با ۲۰۰مترمربع زیربنا، هم اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای ساخت آن ۸۸۰میلیون تومان هزینه شده است .

مرکز جامع سلامت ارسک به دلیل عدم همکاری پیمانکار نیمه تمام مانده است .

معتمدیان همچنین در بازدید از بازار و برخی محله های ارسک، دستور خرید یخچال و پرداخت اجاره بهای یکساله مسکن بانوی مسن و نیازمندی که با وی به گفتگو نشسته بود، صادر کرد.

 

 

 

انتهای پیام / ط ا

بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه های عمرانی

برچسب ها: استانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.