سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مصرف برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای سومین بار با مصرف ۸ هزار و ۸ مگاوات برق در روز دوشنبه از پیک ۷ هزار و ۹۱۷ مگاوات سال قبل عبور کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در روز دوشنبه، برای سومین بار با مصرف ۸ هزار و ۸ مگاوات برق  از پیک ۷ هزار و ۹۱۷ مگاوات سال قبل عبور کرده‌ایم که نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشدی ۱۰.۷ درصدی در مصرف رخ داده است.

وی افزود: صنعت برق خوزستان حداکثر آمادگی را برای خدمت رسانی به مشترکان دارد با این وجود همکاری و همیاری مصرف کنندگان نیز نقش تعیین کننده و عامل اصلی در عبور از فصل گرم خواهد بود.

دشت بزرگ بیان داشت:از سازمان‌های دولتی می‌خواهیم تا درست مصرف کردن برق را سرلوحه قرار دهند و یکی از راه‌های مدیریت مصرف کاهش ساعات اداری بوده و این طرح تنها مختص خوزستان نیست و تاکنون در ۲۸ استان کشور اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد:گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تیر و مرداد ماه گرمی خواهیم داشت و لازم است با مدیریت مصرف از پرباری شبکه در زمان‌های طولانی کاسته شود تا تجهیزات دچار آسیب ناشی از پرباری طولانی مدت نشوند.

شهروندان برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، در ساعت‌های اوج مصرف (ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳) از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنند و استفاده از آن‌ها را به ساعتی دیگر منتقل کنند.

انتهای پیام/م

رکورد مصرف برق در خوزستان زده شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.