سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از ۶۰۰ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه

مدیر ثبت احوال شهرستان کرمانشاه گفت : تاکنون کارت ملی هوشمند برای بیش از ۶۰۰ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محمود جلیلیان مدیر ثبت احوال شهرستان کرمانشاه گفت : تاکنون کارت ملی هوشمند برای ۶۰۸ هزار و ۲۶۹ نفراز جمعیت شهرستان کرمانشاه صادر شده که از این تعداد ۶۰۱ هزار و ۶۵۷ کارت تحویل صاحبانشان شده است.

وی گفت : در حال حاضر شش هزار و ۵۰۷ کارت ملی هوشمند آماده در شهرستان کرمانشاه داریم که صاحبانشان تا کنون برای دریافت آن‌ها مراجعه نکرده‌اند.

مدیر ثبت احوال شهرستان کرمانشاه در ادامه به وقایع حیاتی ثبت شده در اداره ثبت احوال شهرستان کرمانشاه در سال گذشته و مقایسه آن با سال ماقبل آن پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته شاهد کاهش ۹.۹۸ درصدی ولادت در شهرستان کرمانشاه در مقایسه با سال ماقبل آن بودیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته در مجموع ۱۶ هزار و ۸۰۲ نوزاد در شهرستان کرمانشاه متولد شدند که این تعداد سال ماقبل آن ۱۸ هزار و ۶۶۴ نوزاد بود.

جلیلیان گفت: سال ۹۷ در حوزه شهرستان کرمانشاه با افزایش ۱.۷۹ درصدی فوتی‌ها نسبت به سال ماقبل آن مواجه بودیم، به نحوی که در سال گذشته ۶۵۲۳ نفر در شهرستان کرمانشاه فوت کردند، در حالیکه این آمار در سال ۹۶، ۶۴۰۸ نفر بوده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان کرمانشاه با اشاره به رشد ۳.۲ درصدی آمار ازدواج در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: سال ۹۷ در مجموع ۸۵۹۹ مورد ازدواج در شهرستان کرمانشاه رخ داد که این تعداد سال ماقبل آن هشت هزار و ۳۳۱ مورد ازدواج بوده است.

جلیلیان در ادامه با اشاره به کاهشی بودن آمار طلاق در شهرستان کرمانشاه افزود: سال گذشته نسبت به سال قبل از آن کاهش ۱۹.۵۲ درصدی طلاق در حوزه شهرستان کرمانشاه را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: سال ۹۷ در مجموع ۲۴۹۸ مورد طلاق در حوزه شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد که این آمار در سال قبل از آن ۳۱۰۴ مورد بوده است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به آمار وقایع ثبت شده اداره ثبت احوال شهرستان کرمانشاه از ابتدای سال داشت و افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۸۱۶ نوزاد در شهرستان کرمانشاه متولد شده و در همین مدت ۱۶۲۷ نفر هم فوت کرده‌اند.

جلیلیان اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال ۲۵۱۰ مورد ازدواج و ۶۳۸ مورد طلاق در حوزه شهرستان کرمانشاه رخ داده است .

 

 

انتهای پیام/د

کارت ملی هوشمند برای ۶۰۸ هزار و ۲۶۹ نفراز جمعیت شهرستان کرمانشاه صادر شد

 

برچسب ها: کارت ملی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.