سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی پیامی؛

حجت الاسلام ذوالنوری درگذشت نماینده مردم نطنز در مجلس را تسلیت گفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت بدین شرح است:‌

ارتحال نماینده دلسوز و خدمه مجلس شورای اسلامی رئیس کارگروه روابط خارجی و عضو فعال و موثر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دکتر مرتضی صفاری نطنزی را به ملت شریف، نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، مردم شریف حوزه انتخابیه نطنز و قمصر و به ویژه به خانواده معزز و داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

این شخصیت فرهیخته که گنجینه گرانبها از تجارب فعالیت بی‌وقفه خالصانه در عرصه‌های جهاد جهادی انقلاب اسلامی بود، به عنوان الگویی از مطالب و ادب، صبر و آرامش، اخلاق و حسن معاشرت، سخنگویی و تلاش و پختگی و جامعه‌گری در بین همکاران شناخته می‌شد. خداوند او را غریق رحمت واسعه خویش فرماید و به خانواده و بازماندگان صبر جزیل و اجر عظیم عنایت فرماید. آمین یا رب العالمین.

گفتنی است، مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته (سه شنبه) پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. او عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود و ریاست کمیته روابط خارجی این کمیسیون را بر عهده داشت.

مراسم تشییع مرحوم صفاری نطنزی در محل تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، زنگنه وزیر نفت، امیری معاون پارلمانی رییس جمهور تعدادی از معاونان و کارکنان وزارت خارجه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و برخی از نمایندگان و کارکنان مجلس برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم صفاری نطنزی فردا پنجشنبه در شهر نطنز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۸
روحش شاد. به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم.