عضور شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر دادههای آزمایش طرح، از سوی کمیته یا کارگروه مستقل با کمترین سوگیری مثبت یا منفی، تحلیل شود یافتهها و تحلیل مناسبتری به دست خواهد آمد.
بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز طرح ترافیک جدید؛ از پولی شدن زوج یا فرد تا آموزش نحوه جریمه نشدن
وی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته برداشتهای متفاوتی در خصوص آثار طرح جدید ترافیکی در رسانهها نقل شده که از آن جمله خلوت تر شدن محدوده های حلقه اول و دوم است و دیگری هم سخن از فشار ترافیکی بیشتر در محور بزرگراه امام علی (ع) است.
فخاری اظهار کرد: نقد من در این خصوص به عدم تشکیل کمیته یا کارگروه مستقل برای پایش اجرای آزمایشی است. زیرا این کار میتواند مجادلهها را کم کند و شرایط قابل اعتمادتری فراهم سازد.
انتهای پیام/