حسین زاده در خصوص شایعه واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران گفت: نمایشگاه تهران یک برند بین المللی است و قابل حذف شدن نیست.
این مقام مسئول در ادامه از آمادگی برای پرداخت هزینه تاسیس ایستگاه مترو به شهرداری خبر داد.
حسین زاده با انتقاد از ضررده بودن نمایشگاه شهرآفتاب بیان کرد: تمامی نمایشگاهها سودآور هستند به جز سایت شهرآفتاب که هزینه بالایی برای ساخت آن پرداخت شده است. هدف کسانی که نمایشگاه شهرآفتاب را ساختند، حذف نمایشگاه بینالمللی تهران بوده غافل از اینکه این نمایشگاه، یک برند بینالمللی است و قابل حذف شدن نیست. تهران با نمایشگاه بینالمللی شناخته میشود و همه صنعتگران و بازرگانان این مکان را میشناسند.
وی با اشاره به برگزار نشدن نمایشگاه در شهرآفتاب ادامه داد: مسئولان این سایت مدعی شدهاند که نمایشگاه بینالمللی از یارانه دولتی استفاده میکند و اجازه رشد به نمایشگاههای خصوصی نمیدهد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی از آمادگی برای سهامداری سایت شهرآفتاب به شرط تعیین مدیریت خبر داد تا بدین ترتیب بخشی از نمایشگاهها به این سایت منتقل شود.
حسین زاده همچنین با انتقاد از برگزاری نمایشگاههای مهم در برج میلاد یا بوستان گفتگو اظهار کرد: برگزاری تمام نمایشگاههای پرمخاطب مثل خودرو و کتاب را از نمایشگاه تهران گرفتهاند ولی نمایشگاهای مهم خود شهرداری در شهر آفتاب برگزار نمی شود.
وی ادامه داد: وقتی فضای به این خوبی در نمایشگاه بینالمللی وجود دارد، چرا باید نمایشگاه اینوتکس با هشت هزار بازدید کننده و ۴۰۰ مشارکتکننده در بوستان گفتگو برگزار شود؟
در همین ارتباط جهانگیر حبیبی معاون توسعه منابع شرکت نمایشگاههای بینالمللی جمهوری اسلامی ایران نیز در گفتوگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی با بیان اینکه شرکت نمایشگاهها، مجموعه شهر آفتاب تهران را یک سرمایه ملی میداند، گفت: دلیل آنکه ما با برگزاری برخی نمایشگاههای پرترافیک و با بازدیدکننده بالا در شهر آفتاب مخالف بودیم، نبود برخی زیرساختهای لازم در این حوزه است اما خوشبختانه مذاکرات خوبی میان دو طرف انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک تفاهمنامهای برای گسترش همکاریها شکل بگیرد.
انتهای پیام/
آقاجان این حرفها مقدمه ای برای زمین خواری جدید