سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت مسئولان با انتقال آب خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در خصوص انتقال آب با رئیس سازمان محیط زیست کشور نشستی برگزار شد که وی مخالفت این سازمان را با هرگونه انتقال از حوضه های آبریز خوزستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در خصوص موضوع انتقال آب با رئیس سازمان محیط زیست کشور نشستی برگزار شد که وی مخالفت این سازمان را با هرگونه انتقال آب از حوضه های آبریز خوزستان اعلام کرد.

وی با اشاره به حذف ردیف بودجه انتقال آب افزود: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ردیف‌های مربوط به بودجه‌هایی که مربوط به پروژه‌های انتقال آب از حوضه آبریز خوزستان بوده همگی حذف شده و به همین دلیل طرح جدیدی اجرا نخواهد شد.

یوسفی بیان داشت: امروز در نشستی که با رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد وی تاکید کرد که هیچ انتقال آبی از حوضه آبریز خوزستان انجام نمی‌شود و حساسیت‌هایی هم که در مورد طرح بهشت آباد مطرح می‌شود، صحت نداشته و محیط زیست در این خصوص مجوزی نمی‌دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها در این زمینه از سوی بعضی از مسئولین دولتی اظهارنظر‌هایی شده که به همین منظور نمایندگان استان‌های خوزستان و چهارمحال بختیاری امروز طی نامه‌ای مشترک خطاب به رئیس جمهور خواستار مراقبت بیشتر در این زمینه شده‌ایم تا اتفاق جدیدی صورت نگیرد.

یوسفی ادامه داد: در چند سال اخیر از حوضه آبریز استانهیچ طرح انتقال آبی  مطالعه، اجرا و یا کلنگ زنی نشده است و نمایندگان استان همچنان با حساسیت موضوع را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/م

انتقال آب از خوزستان صورت نمی گیرد

برچسب ها: بحران آب ، انتقال آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.