سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق در انتظار مشترکان پرمصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: بدون هیچ تعارفی برق مشترکین پرمصرف را قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران در جلسه شورای اداری رامسرگفت: اگر ۲۰ درصد مصرف برق ادارات کاهش نیابد بدون هیچ تعارفی برق ادارات و اماکن پرمصرف را قطع خواهیم کرد.

وی افزود: در چند روز اخیر که جزو گرم‌ترین روز‌های سال بوده خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با همراهی و همکاری ادارات و مشترکین ،سهمیه ابلاغی مصرف از سوی شرکت توانیر در منطقه غرب مازندران را به خوبی گذراند و مصرف برق در منطقه غرب مازندران مدیریت شد.

وی گفت: کوچکترین اشتباه در مدیریت برق جان انسان را در نیروگاه‌ها خواهد گرفت و ۴ هفته طول میکشد تا مدار از دست رفته به مدار برگردد.

فرحزاد افزود: مدیران و روسای ادارت، ارگان‌ها و بانک‌ها می‌توانند با کاهش میزان روشنایی و همچنین استفاده از لوازم سرمایشی در حد دمای آسایش (بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد)، استفاده از دیزل ژنراتور در ساعات پیک مصرف، خاموش کردن لوازم سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات صنعت برق را در گذر از پیک بار تابستان و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین غرب استان مازندران یاری رسانند.

وی افزود: ۶۱۰ هزار مشترک در غرب استان وجود دارند که اگر هرکدام یک لامپ صد وات را خاموش کنند میتوانیم از قطعی برق در تابستان جلوگیری کنیم.

فرح زاد با اشاره به اینکه با توجه به روند افزایش مصرف برق در پیک تابستان، تامین برق مشترکین، نیازمند اجرای تدابیر ویژه‌ای در فصل گرما، است گفت: مهم‌ترین وظیفه همکاران ما در این ایام پیگیری جدی برنامه‌های مدیریت مصرف به ویژه فرآیند‌های تاثیرگذار بر مصرف و گذر ایمن از تابستان و مهم‌ترین وظیفه مشترکین رعایت الگوی مصرف برق است.
 
انتهای پیام/س
 

بدون هیچ تعارفی برق مشترکین پرمصرف را قطع میکنیم

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.