سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام جهاد دانشگاهی به تالیف مجموعه کتب انگلیسی به سبک ایرانی

معصومی مفرد مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی اقدام به تالیف مجموعه کتب انگلیسی به سبک ایرانی اسلامی کرده است.

معصومی مفرد مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: ایران هر روز به پیشرفت‌های علمی خوبی دست پیدا می کند، اما در برخی موارد شاهد وابستگی‌ها علمی و محتوا‌ی غربی هستیم یکی از این وابستگی‌ها منابع انگلیسی موجود در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه  کتب انگلیسی  با توجه به فرهنگ و سبک زندگی غربی  طراحی شده اند افزود: و این فرهنگ ها را از طریق  کتب زندگی به افرادی که درگیر آموزش زبان انگلیسی هستند ، منتقل می کنند و هیچ توجهی به هنجار‌های ایرانی و اسلامی جامعه ما ندارد.

معصومی مفرد گفت: جهاد دانشگاهی برای اولین بار در کشور این گام را برداشته و شروع به تالیف کتب آموزش زبان انگلیسی به سبک ایرانی _اسلامی کرده است.

مدیر کالج زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی افزود: این کتب در ۸ ترم و هر ترم در ۲ سطح برنامه ریزی شده است که در هر سطح ۸ درس آموزش داده می‌شود که به برکت نام امام هشتم این سری کتاب‌ها مجموعه eight نامگذاری شده است. 

وی گفت: تایید محتوای علمی توسط موسسه یرک انگلستان بزرگترین موسسه ادبیات انگلیسی دنیا، نرم افزار آموزشی، و سامانه آموزشی مجازی از جمله ویزکی‌های منحصر بفرد این بسته آموزشی است.

معصومی مفرد با اشاره به اینکه آموزش این کتاب‌ها از زمستان ۹۷ آغاز شده است و فیدبک افراد هم رضایت بخش بوده است. ادامه داد: این کتب برای آموزش بزرگسالان است که از سن دبیرستان به بالا می‌توانند این آموزش‌ها را فرا بگیرند.

انتهای پیام /

تألیف کتب آموزش زبان انگلیسی به سبک ایرانی _اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.