سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب سهمیه کاغذ برای نشریات مکتوب کرمانشاه

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از تصویب سهمیه کاغذ برای نشریات مکتوب کرمانشاه خبر داد و گفت : پیگیر سهمیه فیلم و زینک نیز برای روزنامه‌ها هستیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،وحد نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از تصویب سهمیه کاغذ نشریات استان کرمانشاه یاد کرد و گفت : این سهمیه در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده و از امروز برای تخصیص این سهمیه برای مدیران مسئول نشریات پیامک ارسال خواهد شد.

وی گفت : سهمیه کاغذی که برای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده بر اساس درخواست مدیران مسئول نشریات تعیین می‌شود و بزودی قابل دریافت خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از پیگیری و مکاتبات متعدد برای در نظر گرفتن سهمیه فیلم و زینک یارانه‌ای برای نشریات استان هم خبر داد و افزود: این سهمیه نیازمند تصویب است و روند تخصیص آن زمان‌بر خواهد بود.

نیشابوری با بیان اینکه طی چند وقت اخیر گرانی کاغذ و هزینه‌های چاپ مشکلات متعددی را برای نشریات استان رقم زده، اظهار کرد: برخی نشریات موقتا تعطیل شدند، برخی تیراژ خود را کاهش دادند و برخی نیز مجبور به تعدیدل نیرو شدند.

وی گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰ نشریه مکتوب محلی و نمایندگی نشریات سراسری در کرمانشاه فعالیت دارند .

 

 

انتهای پیام/د

سهمیه کاغذ در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.