سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبار برای کلنگ زنی طرح‌های عمرانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: فرمانداران استان، با توجه به کمبود اعتبار‌ها و شرایط اقتصادی، طرح‌های عمرانی جدید برای کلنگ زنی پیشنهاد ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر مالکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان گفت: سال ۹۷ دست کم ۱۹۰ هزار میلیارد ریال ارزش افزوده به شهرداری و دستگاه‌های مشمول پرداخت شد که با پرداخت این اعتبار طرح‌های عمرانی قابل توجهی در استان سمنان و کشور به بهره برداری رسید.

وی خاطر افزود: تمام فرمانداران استان سمنان برنامه ریزی اصولی برای توسعه منطقه‌ای داشته باشند و با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی می‌توان روند توسعه در سمنان را شتاب داد.

مالکی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار‌های مصوب سفر رئیس جمهوری اقدام کنند ادام داد: اگر توان جذب را ندارند شرایط را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اطلاع دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: در بحث هزینه اعتبار‌ها دستگاه‌های اجرایی تمام قد رویکرد صرفه جویی در بخش عمرانی و هزینه‌ای را در اولویت قرار دهند و با برنامه ریزی اصولی باید سال مالی آینده را موفق به پایان رساند.

انتهای پیام/ح

فرمانداران طرح‌های عمرانی برای کلنگ زنی پیشنهاد ندهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.