سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با تجلیل از فعالان استان مرکزی

در همایش گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی از فعالان این عرصه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، همایش گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سالن همایش امام علی   اراک برگزارشد و در این همایش  از فعالان  استان مرکزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

آگاه سازی اولین راه برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر

مقدسی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: آگاه سازی و هشدار دادن به مردم اولین راه برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر است که با کارگاه‌های آموزشی می‌توان آموزش لازم را به مردم داد.

مقدسی کشور ایران را در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: می‌توان با استفاده مناسب از ظرفیت مردم در مبارزه و پیشگیری از مصرف و قاچاق مواد مخدر گام موثری برداشت.

کار‌های خوبی در مبارزه با مواد مخدر در استان مرکزی صورت گرفته است

اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان مرکزی هم گفت: دستاورد‌هایی که در راستای مبارزه با مواد مخدر محقق شده شاید ایده‌آل نباشد، اما کار‌های خوبی صورت گرفته و این مبارزه و پیشگیری مستمر و آموزش‌هایی که به گروه‌های هدف داده می‌شود باید همچنان به روز و نوین باشد.

اکرمی افزود: تجارت مواد مخدر تجارتی جذاب و سودآور در دنیاست و به این دلیل مصرف و خرید و فروش مواد مخدر همچنان وجود دارد وهیچگاه با کمبود مواد مخدر در هیچ کشوری روبرو نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ انواع مواد مخدر در دنیا ۴ برابر شده است یعنی اتاق فکری در دنیا تشکیل شده که در پی چاره اندیشی برای لذت بیشتر از استفاده مواد مخدر هستند حال ما هم باید در مدت ۸ سال موارد متعدد مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر را راه حلش را پیدا کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ادامه داد: یکی از کار‌های اساسی در مبارزه این است که ریسک مصرف و خرید و فروش برای معتادان و قاچاقچیان افزایش یابد و همه افراد جامعه باید از این بلا احساس خطر کنند و مواظب باشندو از طرف دیگر تفریحات و لذات سالم بیشتری به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.