سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه به اوقات فراغت جوانان مناطق حاشیه نشین

فرماندار یزد گفت: در برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان به روستا‌ها و مناطق حاشیه نشین توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رستگاری، فرماندار یزد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان باید در تمام مناطق شهر توزیع شود و معطوف به مرکز نباشد و در برنامه ریزی‌ها شهرستان‌ها، روستا‌ها و مناطق حاشیه مد نظر باشند.

رستگاری افزود: در زمینه اوقات فراغت باید آسیب شناسی‌های لازم در زمینه استقبال نکردن از برخی برنامه‌ها انجام شود و براساس آن برنامه ریزی صحیح و اصولی برای جوانان انجام داد.

فرماندار یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران عنوان کرد: این انتخاب فرصت بسیار مغتنمی است که نباید از آن غافل ماند ومیتوان از این فرصت در زمینه شناخت بهتر استان به کشور و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه باید از آن بهره برد.

وی توجه به سمن ها‌ی جوانان و سازمان‌ های مردم نهاد را ضروری دانست و افزود: تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا حدی که منع قانونی نداشته باشد باید با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد همکاری کنند.

فرماندار یزد به ضرورت وجود جوانان در تصمیم گیری‌های مربوط به حوزه جوانان اشاره و خاطر نشان کرد: در فرمانداری و تمام ادارات مربوطه تعدادی از جوانان به عنوان مشاور در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ص

به اوقات فراغت جوانان مناطق حاشیه نشین توجه ویژه شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.