سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت نظارت در کمیته امداد برای خدمت رسانی به مددجویان

مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: نظارت در کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و کاهش دغدغه خدمت‌رسانی با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن قاسمی طالشی مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ، دقت و نظارت در کار‌ها را باعث قرب و منزلت دانست و گفت: یکی از وظایف نظارت و بازرسی در کمیته امداد مازندران ایجاد آرامش و امنیت خاطر در کارکنان برای خدمت‌رسانی مطلوب به قشر محروم و آسیب‌پذیر جامعه است.


وی با بیان اینکه تکریم و مراقبت از مددجویان وظیفه سنگینی است و باید به این قشر از افراد جامعه خدمات صادقانه ارائه شود، افزود: خوشبختانه فرصتی برای خادمان این نهاد فراهم شد تا با همدلی و مشارکت یکدیگر در رفع مشکلات نیازمندان گام برداریم.


وی در ادامه به برپایی طرح میز رسیدگی به شکایات در ادارات کمیته امداد مازندران اشاره کرد و افزود: در این طرح همکاران حوزه نظارت و بازرسی با حضور در ادارات کمیته امداد در سطح استان مشکلات مددجویان را بررسی و برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنند.

قاسمی گفت: این طرح  پارسال در تمامی ادارات کمیته امداد مازندران انجام شد و برای امسال نیز در حال انجام است.

وی افزود: از آغاز اجرای این طرح ۲۶۷ مورد از درخواست‌های مددجویان مازندرانی بررسی شده است و همچنین همکاران حوزه نظارت کمیته امداد استان با ۹۰۰ خانوار به صورت حضور در منزل آن‌ها و دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و در صدد رفع آن بر آمدند.

مدیر نظارت ورسیدگی به شکایات کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه ممکن است به دلایل مختلف برخی از افراد سودجو با استفاده از غفلت نیازمندان از آن‌ها در بخش‌های مختلف مانند وام و سایر خدمات سوء استفاده کنند، گفت: مددجویان در مقابل کلاهبرداران احتمالی هوشیار باشند.

قاسمی گفت: ۸۰ هزار و ۹۳۲ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی افزود: چنانچه مراجعان در مورد اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد استان سئوال و یا خواسته‌ای دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد درشهرستان‌ها مراجعه و یا با خط ارتباطی ۳۳۲۵۶۶۸۸ و یا از طریق سایت امداد mzn-mpc@emdad.ir موارد خود را بیان کنند.
انتهای پیام/س

 

برپایی میز رسیدگی به شکایات در ادارات کمیته امداد مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.