سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ ۳۷۵ فقره سند مالکیت برای موقوفات زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از اخذ سند مالکیت ۳۷۵ ملک موقوفه حاج زین العابدین در روستای رازبین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان با بیان اینکه صیانت از حقوق موقوفات را یکی از رسالت‌های اساسی اوقاف است، گفت: تلاش برای احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات کمک به حسنه وقف است و شناسنامه کردن و تثبیت مالکیت موقوفات در مناطق شهری و روستایی جز برنامه‌های اولویت دار اوقاف است.

او افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر کارشناسان ثبتی اداره کل اوقاف در آبان ماه امسال موفق به اخذ ۳۷۵ فقره اسناد مالکیت مربوط به موقوفه حاج زین العابدین واقع در روستای رازبین از طریق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن شدیم.

فاتحی نژاد ادامه داد: تعداد قابل توجهی از املاک موقوفات و اماکن مقدس اسلامی واقع در مناطق شهری و روستایی فاقد سند مالکیت شامل حسینیه و زینبیه اعظم نقشه برداری صورت گرفته و در جریان اخذ سند می‌باشد.

او با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از املاک وقفی واقع در بازار در حال نقشه برداری برای اخذ سند است، گفت: احیای حقوق موقوفات توسط کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان به منظور جلوگیری از موقوفه خواری توسط اشخاص همواره انجام می‌گیرد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.