سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید:

همه ایثارگران باید توسط سیستم پایش سلامت تحت نظر باشند

عباسپور گفت: همه ایثارگران باید توسط سیستم پایش سلامت تحت نظر باشند تا در صورت نیاز به متخصصان مربوطه ارجاع داده شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز به کار کلینیک ویژه چند تخصصی جانبازان شیمیایی بیمارستان ساسان که صبح امروز (چهارشنبه ۵ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: همه ایثارگران باید توسط سیستم پایش سلامت تحت نظر باشند تا در صورت نیاز به متخصصان مربوطه ارجاع داده شوند.

عباسپور افزود: این کلینیک برای مدیریت بهتر مشکلات جانبازان شیمیایی  به عنوان مرجع فعالیت می‌کند و مسائل خاص به آن ارجاع می‌شوند.

وی تصریح کرد: در کنار بحث درمان موضوع ارتباط با پزشکان پایش سلامت توسط این کلینیک دنبال می‌شود و پرونده‌های پزشکی به حالت فعال تبدیل می‌شوند؛ به این معنی که از جانبازان و افراد نیازمند به درمان خاص به این کلینیک دعوت به عمل می‌آید.

عباسپور با اشاره به اینکه بحث آموزش از دیگر اولویت هاست، مطرح کرد: لازم است بین کلینیک و حوزه درمان ارتباط خاصی وجود داشته باشد تا زمینه‌ی فعالیت‌های تحقیقاتی پیش از پیش فراهم شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ارتباط با مجامع علمی خارج از کشور یکی دیگر از اهداف این کلینیک است؛ گفت: در ابتدای جنگ تجربه چندانی در خصوص درمان جانبازان شیمیایی وجود نداشت، اما امروز ایران به عنوان مراجع پزشکی و درمان بیماران شیمیایی در دنیا تعریف شده و این روند باید به صورت منسجم تری ادامه یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.