سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید محمد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

همکاری ۵هزار پیمانکار و سازنده با قرارگاه سازندگی سپاه/ در تمامی پروژهای کشور بدون نیاز به خارجی ها فعالیت می‌کنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: در تمامی پروژهای کشور بدون نیاز به خارجی ها فعالیت می کنیم و مشکلی وجود ندارد.


سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش مهم این قرارگاه در امدادرسانی مناطق سیل زده استان ها اظهار کرد: قرارگاه به واسطه پروژها در سراسر کشور، در تمام استان ها مستقر بوده و ماشین آلات سنگین، راه سازی، عمومی و خاص دارد و در اولین ساعات سیل استان ها، به یاری مردم شتافت.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم النبیا(ص) تاثیر بسزایی در روند کمک به سیل زدگان داشت، ادامه داد: خدمات شایسته ای در این استان ها صورت گرفت و ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین از مجموعه این قرارگاه به مناطق اعزام شد.

محمد با بیان اینکه چندین استان، معین استان های سیل زده شدند، یادآور شد: پیش بینی ها از قبل صورت گرفته بود و تاحدی توانستیم آلام مردم عزیزمان را کاهش دهیم.

وی با اشاره به همکاری این قرارگاه با دولت و شهرداری در جهت سازندگی خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه و توان بالای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و خروج شرکت های خارجی از پروژه ها، این مجموعه سعی کرده پوششی برای فعال شدن شرکت های خصوصی در کشور ایجاد کند.

محمد ادامه داد: امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با همکاری ۵هزار پیمانکار، مشاور،طراح و سازنده در کشور یک بدنه عظیم ایجاد کرده و در تمامی پروژها بدون نیاز به خارجی ها فعالیت می کنیم و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.