سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود شیرینی و آبمیوه صنعتی به بیمارستان

مجری اجرای طرح حافظان سلامت گفت: ورود انواع شیرینی و آبمیوه‌های صنعتی به بیمارستان‌های دولتی استان ممنوع است و نگهبانان به عنوان مجریان این طرح جلوی این اقلام را خواهند گرفت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سید عمار عزیزی مجری اجرای طرح حافظان سلامت  گفت: طی پژوهش‌های زیادی که صورت گرفته منشأ اکثر بیماری‌های قلبی و عروقی، انواع سرطان‌ها، هپاتیت‌ها و دیابت‌ها، بیماری کبد و کلیه ناشی از رعایت نکردن رژیم غذایی سالم و سبک زندگی است به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گام اول ارتقا سواد سلامت جامعه را از بیمارستان‌ها شروع کرده است.

وی اضافه کرد: در مرحله اول طرح حافظان سلامت استان، ورود انواع شیرینی‌تر و خشک، شکلات‌ها و آبمیوه‌های صنعتی (که بیشتر از شکر و شیرینی تهیه شده‌اند) به بیمارستان‌های دولتی ممنوع می‌شود و نگهبانان بیمارستان‌ها مجریان اصلی این طرح هستند و از ورود انواع این اقلام جلوگیری می‌کنند.

عزیزی، هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در باره مضرات مصرف شیرینی‌ها دانست و اظهار داشت: متأسفانه اغلب ملاقات کننده‌ها برای عیادت بیماران شیرینی و آبمیوه به همراه می‌آورند در حالی که نمی‌دانند این مواد خود منشأ اصلی بیماری‌هاست نه تنها برای بیمار‌ها خوب نیست بلکه به او ضرر نیز می‌رساند.

انتهای  پیام/ز

 

ورود انواع شیرینی‌تر و خشک، شکلات‌ها و آبمیوه‌های صنعتی به بیمارستان‌های دولتی ممنوع می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.