سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان:

اعضای شورای نگهبان همیشه به دنبال اجرای بی کم و کاست قانون هستند/ مذاکره و صحبت با آمریکا که تابع هیچ تعهد و توافقی نیست امکان پذیر نمی‌باشد

سخنگوی شورای نگهبان در مراسم تکریم و معارفه در اراک گفت: اعضای شورای نگهبان همیشه به دنبال اجرای بی کم و کاست قانون هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی در اراک گفت: به برکت اسلام و ایثارگری ایثارگران و خون پاک شهیدان همه امورات در کشور شفاف روشن است و شورای نگهبان و تمامی اعضای آن همیشه به دنبال اجرای بی کم و کاست قانون هستند.

کدخدایی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون ایرانی اسلامی با کینه‌توزی بسیار دشمنان مواجه بوده که در راستای این دشمنان آمریکا قرار دارد که همچنان در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و مردم ایران همیشه با اراده پولادین در برابر نیرنگ دشمنان ایستاده اند.

مذاکره و صحبت با آمریکا که تابع هیچ تعهد و توافقی نیست امکان پذیر نمی‌باشد

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: امروزه ایران در نقطه بالایی از استقلال و حمایت و پشتیبانی مردم برخوردار است آنچه که سیاست کلان کشور است و از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است مذاکره و صحبت با آمریکا که تابع هیچ تعهد و توافقی نیست امکان پذیر نمی‌باشد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: شورای نگهبان امروز به عنوان یک اهرم امنیت بین مردم و نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور است.

آقازاده افزود: شورای نگهبان قانون اساسی کشور تا امروز به بهترین شکل و با اقتدار مسئولیت‌های خود را انجام داده است.

تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی

در این مراسم با حضور سخنگوی شورای نگهبان و استاندار مرکزی حجت‌الاسلام مبارک آبادی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی برای مدت ۳ سال معرفی و از خدمات آقای تقوی رئیس دفتر پیشین قدردانی شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ماه امسال (۱۳۹۸) برگزار می‌شود و شورای نگهبان با بررسی صلاحیت داوطلبان، نامزدی و تایید نهایی صحت برگزاری انتخابات را تا این تاریخ اعلام می‌کند.

دوره دهم قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در خرداد سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد و مطابق قانون باید چند ماه پیش از شروع رسمی دوره بعدانتخابات برگزار شده باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.