سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قندشکن ۲۰ ماهه شد

رئیس حوزه هنری یزد گفت: بیستمین محفل طنز قندشکن با موضوع زبان مادری ۵ تیر در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد گفت: بیستمین محفل طنز قندشکن با موضوع  زبان مادری با حضور محمدحسین مهدویان از شاعران خوش ذوق کشور و جمعی از شعرا و طنزپردازان یزدی  برگزار می شود.

کوچک‌زاده با بیان این که حفظ زبان شیرین فارسی و ادبیات ضرورتی انکار ناپذیر است گفت: همه ما باید زبان مادری که نشانه هویت و اصالت ما ایرانیان است را حفظ و از آن به عنوان یک میراث گرانبها به خوبی مراقبت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه طنز در ادبیات اظهار داشت: در این محفل، طنزپردازان جوان و پیشکسوت با استفاده از چاشنی طنز و شوخ‌ طبعی آثاری را در رابطه با لزوم پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و جلوگیری از تحریف آن، ضرورت پیشگیری از نفوذ زبان بیگانه و جلوگیری از ورود کلمات و اصطلاحات مجعول در این زبان با رویکرد فعال‌سازی رگ غیرت در مورد زبان فارسی ارائه می‌کنند.

کوچک زاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار نثر و نظم خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

این محفل چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/ص

بیستمین محفل طنز قندشکن در حوزه هنری یزد برگزار می‌ شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.